hehe, det som er at jeg var jævli keen pådenne bilen, så anonnsa på finn.no og "330" med m3 kit... stiligt om man vill sette på kompressor å stashe den opp syns jeg... rå bil å alt det der... så fikk jeg en kompiss i ålesund til å prøve den for meg, i og med at jeg er fra haugesund, og fikk egentlig relativt lite info av fyren som sku selge...
Etter kompissen min prøvekjørte bilen fikk han vite at rammenr er tatt fra en "krasja" 323 som de fjerna fra alle lister osv... så tok de rammenr osv å overførte til denne "nye" m3en som var "spesial" bestilt fra tyskland...
Når jeg fikk vite dette her så begynte ting å svirre rundt i hode, så jeg tok telefonen og ringte duden som sku selge, å spurte hva som var riktig og galt...
Da fikk jeg bekrefta dette med at chassinr å alt det var tatt av en kondømd 323 og ført over til denne, for og jukse til seg peng fra forsikringselskapet...
Da jeg spurte om kviteringer å hva han hadde av dette var det lite svar og få... i og med at dette var en "323" så hadde han selfølgelig ingen kviteringer på bilen, siden den er "ulovlig".
Da sa jeg; da kan jeg egentlig tro at du har stjelt bilen og skal selge videre da? da fikk jeg tilbake, neida men har selfølgelig ingen kvits, når det er en 323 med 330 motor i... det måtte jeg og seff skjønne...
Ganske løye og ikke ha en eneste kvitering på at det faktisk er du som har innportert bilen fra tyskland, og så fått et _merke_ verksted til og sette i 330 motor for deg, men ikke ha en eneste kvitering på dette her...
forresten sitter det ikke no kompressor i bilen.. fikk bilder av motorommet og det er ingen kompressor i bilen grunnen til at den ble registrert som 323 var at han skulle montere kompressor på den uansett, så da betydde det nada om den var registrert om 330 eller 323...
synd for han som har blitt lurt og kjøpt denne bilen... virker som en sinnsykt useriøs selger med mye rart i mosen