Kuhlwasserstand
Når jeg setter på tenningen vises dette. også når jeg stopper motoren. men alt er normalt. noen som kan forklare hvorfor?
vennligst hilsen Børre
KUN ET TIPS!!
vet ikke noe mål på kasse til gitte bil (bass). men tenk litt over hvilke type bass du liker før du bygger kasse. liker du tør bass skal du bygge en grunn kasse ( liten avstand fra bass til bakvegg). liker du en fyldig bass skal du bygge en dyp kasse ( lang avstand fra bass til bakvegg)
Hilsen Børre
Du kan også prøve et oljeskift med shell agroma.
Det renser motoren godt. kjør en 5000 km for så og skifte tilbake til den du normalt bruker.
NB!!. ikke bruk den på Turbomotor.
hilsen Børre
kom over en webside i Sverige for en liten tid siden.
de selger overhalte BMW motorer og topper.
fikk pris på overhalt topp med pakningsett og bolter til min M50 25 motor. de skulle ha 8500 SEK.
Komplett motor overhalt 13.000 SEK ferdig isatt. da tok de gamlemotoren.
Er det billig?
http://www.blocket.se/vi/7870616.htm?ca=11_s
Har skiftet lambda sonden, plugger. fusker når den er kald. ligger på 80 vibrerer bilen. når jeg kommer forbi det blå feltet på tempmåleren kommer de som et rykk i bilen. da går den nesten som normalt. men det kan sikker vær så mangt. det er ikke mangel på følere på bilen.
er det noen som kan fortelle hvilke misjon del nr 13 har? om denne kan påvirke tomgangen/ kald motor?
http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /17338.gif
på forhånd takk hilsen Børre
Når det gjelder Spon kontra Mdf er Mdf et mye bedre matreiell hva egenresonans angår. Mdf er mye mer dødt. det vil si at bassen kommer ut av ellementet ikke av kassen. resultater er en renere bass. det er også viktig at kassen er helt tett når det gjelder bassreflex kasse. det er bare porten som skal ha luft. Tuning av porten er også veldig viktig. det er liten forskjell på suksess og fiasko akkurat der.
med vennligst hilsen tidligere høyttaler konstruktør