Gå til innhold

Raymond

Medlem
  • Innholdsteller

    869
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Raymond

  • Bursdag 08/07/1981

Contact Methods

  • MSN
    raymondromsdal@yahoo.no

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Sandefjord
  • Interesser:
    Bil båt å annet morro
  • Kjøretøy
    -08 BMW 745d

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Belger byttet på en kompis sin F07, etter dette starter ikke kompressor.. Relee blir ikke aktivert, dette er sjekket og relee er ok men, styrestrøm mangler virker det som, er det noe service/kalibrering som må gjøres når belger byttes?
  2. Litt surt men, trur valget e å få inn orginal programvare igjenn.. Så eventuelt chippe påny etterpå
  3. Hvor i landet holder du til? Friste nesten å komme innom med biln 😂
  4. Det burde vell muligens vestfold custom oppdaget når de programmerte.
  5. Noen måte jeg kan sjekke det på? Igrunn ingen aning hva tuning selskapet har gjort.. Men, skjedde etter strømbrudd.. Batteri døde.. Dog vært på 2 verksted etter det som ikke finner ut noe
  6. Skulle akkurat til å skrive det du selv skrev, sjekke foringer, hjuloppheng bak..
  7. Fant med INPA i skjul feil minne 40AA montoring master/slave faultpath for AirCtr 42AA montoring master/slave faultpath for torque limitations Noen vært borti disse?
  8. jupp, stemmer..
  9. Den står på bukker i garasjen, måtte bytte noe stag for eu gikk igjennom eu med motor som fjusker.. fjusker blir feil.. den går helt fint bare ca.150hk kanshe, istede for 400ish
  10. Usikker, kan carly lese av dette? om jeg må ut med inpa under last må jeg finne en løsning på strøm til laptopen, batteriet er kaputt..
  11. ingen aktive feilmeldinger på carly eller inpa..
  12. Heisann, har en 745d som gikk tom for strøm i jula.. startsperra aktivert.. Bytta batteri, fått den på verksted etter at startsperra ble fjerna (trudde vi) gikk på 4 syl. putra den til verkstedet, hvor de feilsøkte og fant 1stk defekt egr ventil, og glødeplukker.. dette ble byttet uten endring.. fant etter 1mnd tid ut at startsperra kun var fjerna fra 1 hjerne.. begge ble programmert.. Ingen aktive feilmeldinger, ingen lukt fra eksos, ingen synlig eksos, iflg verkstedet er dieseltrykket fint.. bilen bare drar som en 2.0tdi.. Noen tips til ting og sjekke? alt dette etter at den gikk tom før strøm og startsperra ble aktivert... Noen som vet om turbotrykk blir elektronisk styrt på denne? om det kan være noe kluss dær.. skal få målt ladetrykk etter 20k benyttet på verksted så ser jeg meg nødt til å gjøre det selv.. har ikke råd til å bare kaste deler avgårde.. Cruisecontrol har og stoppet og fungere btw.. vet ikke om det har noe sammenheng.. ingen feilmelding på dette heller..
  13. Den ble flushet for et par år sia men, har planlagt oljebytte til sommern.. å da ser man tilstanden på den gamle.. blir jo 90% rolig kjøring.. å et å annet tulltak dog savner jeg en mekanisk lsd.. men, sparer vell litt i gummi uten..
  14. Fikk litt div priser på forsterkning av kassa nå ja.. 1000nm - 60k+ 1100nm - 100k+ 1200nm+ - 160k+ detta var fra firma i bergen... Trur jeg tester den xHP flash først.. ifølge de har de flere som bruker 6hp26 kassa med rundt 1000nm velykket..
  15. Heisann, noen som har en kabel som støtter xHP flash? obd2 kabel til 07/08 745d. gjerne i sandefjord/vestfold.. om jeg kan låne eller komme dit og få programmert girkasse..? Mvh Raymond
×
×
  • Opprett ny...