Heisann, har en 745d som gikk tom for strøm i jula.. startsperra aktivert..
Bytta batteri, fått den på verksted etter at startsperra ble fjerna (trudde vi)
gikk på 4 syl. putra den til verkstedet, hvor de feilsøkte og fant 1stk defekt
egr ventil, og glødeplukker.. dette ble byttet uten endring.. fant etter 1mnd tid ut
at startsperra kun var fjerna fra 1 hjerne.. begge ble programmert..
Ingen aktive feilmeldinger, ingen lukt fra eksos, ingen synlig eksos, iflg verkstedet er dieseltrykket fint..
bilen bare drar som en 2.0tdi..
Noen tips til ting og sjekke? alt dette etter at den gikk tom før strøm og startsperra ble aktivert...
Noen som vet om turbotrykk blir elektronisk styrt på denne? om det kan være noe kluss dær.. skal få
målt ladetrykk
etter 20k benyttet på verksted så ser jeg meg nødt til å gjøre det selv.. har ikke råd til å bare kaste deler avgårde..
Cruisecontrol har og stoppet og fungere btw.. vet ikke om det har noe sammenheng.. ingen feilmelding på dette heller..