Gå til innhold

Frank Andre Rui

Medlem
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    freshboy@online.no

Profile Information

  • Interesser:
    Stavanger

Frank Andre Rui's Achievements

  1. De er ikke solgt. Har flere bilder, men sliter med å få de inn på dataen.
  2. Hei Selger disse bilene: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1580248 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1579185
  3. 3" holder til i allefall 500hk, dobbel 2" tilsvarer vel omtrent det samme som enkel 3" Det som er viktig er å prøve å utforme røret riktig uten for mye bender og passe på å ha lyddempere med "rett igjennom" design. Videre kan du vurdere å sjekke ditt grenrør mtp design/dimensjoner. Med en riktig utforming av grenrør og innsug kan du faktisk gjøre mange enderinger på motorens arbeidsområde uten særlige andre tiltak
  4. Det ser bare så utrolig teit ut med brede felger og maks strekk når ikke bilen er lav.
  5. Er det bare den nederste leppa som er spesiell for m5?
  6. Gammel diskusjon, men jeg må bare komme med mine synspunkter: 1. Å ta en rivstart sliter selvsagt på drivverket, men hvis det finnes komonenter i bilen som ikke tåler dette er de for svake og bør allikevel byttes ut. Ryker en clutch er jo dette allikevel en slitedel. Alternativt for å få spinn kan jo være å feks ha litt fart før man tråkker inn clutchen og slepper den ut igjen på høyt turtall, da vil slitasjen på girkasse/drivaksel kryss o.l være minimal pga det allerede er i beveglse. 2. Når det gjelder å ligge på høyt turtall er dette selvfølgelig akseptabelt som allerede nevnt her, tror dere virkerlig bmw hadde satt en toppfart og en turtallssperre på et visst punkt hvis bilen ikke tålte dette? Det er faktisk sunt for motoren å få dratt seg til sperra inniblandt. Det som sliter mest på motoren er kaldstarter og dårlig olje, ikke høytturtall. Feks min egen bil var ekstremt dau når jeg kjøpte den, men etter bla en 100mils tur med mye høyt turtall løsnet den på mange måter. Vil tro jeg løsnet endel koksbelegg. Så ut og sladd/burn litt folkens, det er både artig og lærerikt
  7. Hei Jeg har et rart problem med sentral låsen på min e34 525, det er passasjerdøra som er vrang. Sitter jeg inne i bilen og trykker ned knappen på passasjersiden med alle dørene lukket funker sentral låsen som normalt også hvis jeg drar den opp. Låser jeg derimot med fjernstyrt eller utenifra med nøkkelen fungerer den ikke på passasjer siden. Trodde først det var dårlig kontakt e.l, men det kan det ikke være siden den fungerer helt fint når man sitter inne i bilen Noen tips til feilkilde? P.S jeg har søkt
  8. Hvilken farge er det på dørsidene og dash?
  9. Burde også ikke ha oljereturen for lavt inn på bunnpanna. Ang returstørrelse kan du gå ut ifra størrelsen på returen på turboen.
  10. Synd det er 2-3uker bestillingstid
  11. ja så du hadde en slik diff for salg, er veldig interessert i den. M5 understellet blir vel litt for lite senk for meg tror jeg. Si ifra når du har kommet hjem så skal jeg garantert ha endel deler av deg. Bor også i stavanger
  12. Ikke for å stjele tråden, men jeg trenger et koffertlokk til e34 sedan. Diamantsvart metallic
  13. Hei Ønsker å kjøpe følgende: en eller annen diff med diffbrems som passer e34. Svarte/hvite blinklys rundt hele bilen. Coilovers/senkefjører/dempere. Evt annet snacks til e34
  14. Nei skal ikke utelukke noe som helst, men å bytte coilene er dyrt. Det er vel ikke noe som kommer frem på en evt diagnose heller. Coilene må vel måles med en oscilloskop eller hva det heter?
×
×
  • Opprett ny...