Gå til innhold

m3racing

Medlem
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sørumsand

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

m3racing's Achievements

  1. Jeg skal opp å kjøre med M3`n
  2. Dette har Jocke Sahlin kjørt med tidligere.Det var han som bremset den effekten.Finns en reportage i bilsport om den bilen da han kjørte med dette.
  3. Turbo kitt til M3 S14 motor Garrett T04 med 100hus 40 mm HKS WG Grenrør i sort stål Intercooler ferdig tilpasset E30 Pris 15 000 ved rask handel Tlf:91 80 66 33 Dette oppsettet har bremset 552hk på slik motor tidligere.
  4. Regulator 2000kr Måler 400kr
  5. Ingen som vil ha?
  6. Kan sette sammen en ny for deg jeg.Bare ring
  7. Ja det har jeg,flere stykker,men dette er vel litt off topic.
  8. Utolla M3 E30 selges som påbegynt projekt med M50 b25 motor og M3 E36 5 trinns kasse.Dette er tenkt å bli en turbomotor.Det følger med m20 svinghjul og nytt turbogrenrør.Motorfester er ferdig tilpasset.Det følger med beige skinninteriør,men mangler gulvteppe. Ring for mer info.Tlf 91806633 Pris.90 000 ferdig prutet.
  9. E30 M3 Gearkasse dogleg selges.Har tatt den ut av en M3 med km stand 112000. Pris. 8000 eller høystbydende Svarer kun på tlf da jeg sjelden er her. tlf 91806633
  10. Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer? Tror ikke du trenger det før du passerer 650hk.Det som er viktig er toppakning,det nytter ikke med noe annet enn pyramideringer for å få det tett.Jeg har forsøkt med mls pakning med og uten lim men det holder ikke.Blokka er nok svakest i sylinderveggen,så trikset er å ikke ha større borr en 93,4. Skal du bruke pyramideringer så ikke bruk de som PPF selger,de er bare til engangsbruk.De må ha den skarpe forhøyningen på midten,ikke på siden.
  11. Det er bare å tilpasse et nytt clutchhus.Jeg vet om en som fikser det for deg.
  12. Det er 80 dollar pr drev med dogring. Hvor lenge du kan kjøre mellom overhaling kommer jo an på hvordan man kjører,men jeg kan ikke se noe slitasje etter en sesong i hvertfall. Det som er fint med denne kassa er at du ikke trenger no spesialverktøy eller no særlig kunnskap for å demontere/montere selv. Det tar ca 5-6 minutter å demontere den for å skifte drev,dogringer etc.
  13. Det er den jeg har kjørt med på slutten av sesongen nå ja.Har også en Ricmond kasse som jeg kjørte med tidligere i sesongen,men den holdt ikke til min motor.
×
×
  • Opprett ny...