Gå til innhold

Soilborn

Medlem
  • Innholdsteller

    125
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    syglekole@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Gjøvik

Soilborn's Achievements

  1. Fiffig! Ser ut som de aller første modellene kom rett før antispinn ble innført. Disse hadde _kanskje_ det som option da, men må være ytterst sjeldent
  2. Neppe. Når 328 (og 323 forsåvidt) kom så hadde de antispin i stedet for diffbrems. 325 hadde diffbrems som option. M3 3.0 og 328 har vel samme girkasse, men ikke diff da M3 hadde diffbrems uansett. Om du likevel vil sjekke, så er det bare å jekke opp bak, for så å vri på ene hjulet. Går det andre hjulet samme vei, da har du diffbrems.
  3. Er vel en M40-motor i denne, og den sliter med med oljeleveranse til kammen slik at den slites. Det medfører etter hvert problemer som du beskriver. Ta av toppdekselet og undersøk kammen for slitasje
  4. Så noen etterlyste et lydklipp fra denne skrøpelige kjerra Here you go! Dette var under montering av et K&N-filter. Hørtes kult ut, men bilen gikk faktisk dårligere... Eksosen høres ganske bra ut, men hadde nok noe med et hull på toppen i bakkant av endestykke som jeg ikke visste om (Ja, jeg hadde denne bilen før ^^)
  5. Byr 4k, kan hente til helga
  6. Ekstremt råe felger! Hadde jeg hatt en e36 å ha de på nå, hadde jeg kjøpt felga glatt! Sexy på e36 i hvertfall:
  7. Legger ut disse for en kompis! Ta kontakt med info som står på Finn Prøvde disse på en e30 her om dagen, tok i bremsekalipteren fremme av en grunn. Må muligens spaces Går for 7000 penger! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30240161
  8. Sikringen går nok igjen så fort du leker litt med baklokket Du må skjære opp den gummibelgen for å se knekken på ledningene. Dette har skjedd på begge e36-ene jeg har hatt...
  9. Venstre side Kan garantere at problemet er brudd i ledningene i den bunten
  10. Det er vel for så vidt ikke 2 pumper. Er en bensinmåler på hver side, og en pumpe (der med mest ledninger). Bare åpne opp og se om ledninger og slikt er intakt. De kan bli stive og løsne. Man skal kunne høre at pumpa bygger opp trykk når man vrir tenninga. Om det ikke er noen lyd, er nok pumpa dau.
  11. Så denne på StanceWorks for noen uker siden. Liker det jeg ser jeg
  12. Tikkingen som oppstår i m40-motoren er standard. Kammen får for lite olje, og kammen slites derav. Altså, ta av toppdekselet og sjekk kammen du Hvor langt har den gått?
  13. Bygg om lyktene du har Disse Onepiece-lyktene ser fort veldig jalla ut
  14. Fy faken! For en bil! M. Burroughs er og blir en legende innen dette miljøet! Noe så gjennomført og rått har jeg aldri sett maken til... Tror jeg
  15. Det er mye snakk og misforståelser rundt dette temaet her. Jeg hadde denne lyden i fri på gamlebilen. Altså en ulyd når bilen stod i fri med clutchen ute, og tok derfor ned girkasse for å skifte det utløserlageret. Lyden forsvant ikke, så det må være et lager på inngående akslingen på kassa eller noe sånt. For utløserlageret skal som mange nevner ikke være i bruk før clutchen presses inn.
×
×
  • Opprett ny...