Høres noe tidlig ut ja, hvis du mener skift på kardangen, men hadde jeg farta runt i en M3 hadde jeg nokk fulgt den anbefalinga, bedre å byttte ofte en for skjelden
Er jo ikke store kostnaden eller jobben i uansett.
For å være vanvittig krassen å fæl med deg så må jeg si jeg aldri har opplevd eller sett noen skifte olje på kardangen hehe
http://no.wikipedia.org/wiki/Kardansk_ledd
Var spøk å kun til opplysning
Utrag fra Wikipedia;
«kardang» brukes også ofte feilaktig som betegnelse på differensialklokka, særlig med stiv bakaksel.
Dette er jo ganske vanlig på Hovedservicer. Ihvertfall med Subaru, Chrysler, Dogde, Jeep som jeg er vant med.
Kardang oljen på manuellt gir er jo trolig samme som giroljen og da, så bytter man giroljen så bytter man jo også kardang"oljen". Egen olje til kardangen ofte hvis det er til bil med automat kasse.
Håper ikke jeg tar ordentlig feil nå..