Jeg har en E39 540 som jeg bruker som banebil. Men trenger mere rattoverslag på den. Hva må byttes i forstillinga for at jeg skal få det? Må hele forstillinga byttes? Og hvem selger det eventuelt?
Billigere blir det når man får gode nok rabatter på turbo og deler, eksos og innsugsmanifold fikser man selv prøver turbo på min tenker jeg meg, så har jeg litt mere hk å ta ut seinere også. M60n tåler noen ekstra gamp
bare å nappe opp sete først ( kanskje noen skruer nederst men de ser du eventuelt) mener det bare er klips.
også ta seteryggen etterpå som du sitter i 4 bolter som du ser etter sete er av.
Hei!
Jeg har en E39 540 som jeg bruker som banebil, blir bur og antagelighvis turbo i den til vintern.
Men er det noen spesielle turbor som anbefales? tenkte i førsteomgang så jeg hvertfall får 100 hk mere
lyst på twin turbo så jeg får tidlig ladetrykk.
Jeg har en e39 540i som jeg driver og monterer hyd. Håndbrekk på.
Men lurer på åssen jeg skal koble det?
Er to uttak på pumpe til håndbrekket, også er det noen som sier at jeg skal koble ett rør via pumpe men åssen kan det gå når det er 2 rør til bakhula?
Kan jeg bare sette på ett T-stykke på hvert av rør og bare koble de til pumpe eller blir det feil?