TRF-Racing: Klart det, normalt sett hadde jeg nok løsnet filterhuset selv for å se nivået, men det er mye annet verkstedet skal gjøre. Å når de likevel skal jobbe endel med bilen så kan de godt sjekke bremsene og bremsevæskenivået i samme slengen.
Er ikke så alt for lenge siden jeg kjøpte bilen, og har (desverre) funnet ut at den har mye av standarfeilene som er på E39. Blandt annet airbag unit, begge airbagene forran, sensormatter i setene, begge beltestrammerene, microbryter bakrute, flere foringer, 3 av 4 fuktsperrer i dørene, og veivhusventilasjon må skiftes... er det jeg kommer på i farta, lista er lang hvis jeg nevner "ikke standard" feil også...
Det som kanskje skuffer mest er at den hadde både InspII og takst før jeg kjøpte bilen (ikke merkeverksted), og enda er det så mye feil og mangler.
Men når det er sagt, så ser bilen veldig fin ut, er god å kjøre selv om det er litt rakkling og kakkling i forstillinga, og når den har fått seg noen timer på verkstedet så er det en veldig bra bil tror jeg. Og forhandlern tar på seg arbeidet og kostnadene med å fikse både de små og store feilene jeg har funnet, og er ganske sikker på at de ordner bremsene til meg også uten for mye krangling.