Gå til innhold

osjaavik

Medlem
  • Innholdsteller

    268
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Australia, QLD, Gold Coast

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

osjaavik's Achievements

  1. Kan eventuelt skru av deler og selge de hvis det er nok interesse for det.
  2. Nå er jeg hjemme i norge igjen, og bilen står her fortsatt, så hvis noen vil ha den så er det bare å si i fra.
  3. panser, front dører og bagasjeluke er ganske rustne, etter hva jeg kan huske er det noe rust i alle hulbuene, den kanten mellom bagasjeluka og bakfangeren har det begynt å bli noen flekker på og det er noe rust i kanalene. Jeg vet ikke hva av dette som må sveises og hva som kan pusses bort.
  4. horten i vestfold
  5. det er en sedan, bilder kommer etterhvert. hadde tenkt rundt 5000 for alt
  6. Bilen selges nå til høyeste bud over 2000. Må hentes i Horten (burde nok helst hentes på henger, men den er kjørbar, så hvis man ordner noen prøveskilt så funker sikkert det også.) Grei billig bmw selges so prosjekt eller delebil. Bilen er originalt en 318i som det har blitt satt inn en 318is motor i (ikke skrevet inn i vongnkortet). Den har en del skjønnhets feil: litt lakkrust på begge hjulbuene bak, underkanten av bagasjelokket er temmelig rustent, nedre hjørnet av døren på passasjersiden er litt bøyd innover, nedre delen av begge forskjermene er litt rustne, panseret har også en liten knekk i front. Bilen står nå på et sett 17" RH felger, dekkene på to av hjulene er nesten ikke brukt, vinterdekkene er ganske fine og står på orginale bmw alu. felger.. Det er også montert shortshift. Sony CDspiller med usb-inngang, samt ok 6*9 høytalere. Bilen har stått ubrukt i et år nå fordi jeg har flyttet ut av landet for å studere, av den grunn har jeg levert inn skilter. Bilen bærer preg av å ha stått ute, det er en del rust, det har kommet inn vann gjennom takluka, så det er en del mugg på interiøret. Startet motoren når jeg var hjemme i sommer, og den gikk fint. Starteren er ikke veldig god lenger og bør byttes ut. Hvis man vil ha denne bilen på veien igjen bør det påregnes en del jobb, men motor, understell osv. er bra, hvis bilen kjøpes som delebil. Styrestag, bensinfilter, slanger til servoen, dynamobørster ++ ble byttet ut i fjor. NB. fangeren på bildene er byttet ut med en nylakkert en med tåkelys.
  7. Kan ikke ta teorien før etter de 3mnd.ene har gått mener jeg, sånn var det hvertfall når jeg mistet lappen for 3mnd i fjor, og du får som regel ikke bestillt oppkjøring før du har tatt teorien.
  8. Har en m42 motor som starteren har begynt å bli dårlig, det er ikke alltid den slår inn, hører bare at den snurrer. Har planer om å selge den snart, og da er det jo greit at starteren funker som den skal, men jeg lurer bare på om jeg må til å begynne å løsne motorfester og traverser for å vippe ned motor og girkasse i bakkant for å få den av?
  9. får vel prøve litt mer etterhvert da
  10. har en ny bærearm, så om denne går mer i stykker enn den allerede er så gjør ikke det meg spesiellt mye:P men jeg hadde håpet å ikke måtte løsne spindelen fra demperen, så sånn som det er nå så kommer jeg ikke til å få slått på toppen av kula. De boltene var nemlig så rustne også orker jeg ikke å dra fram kompressoren og muttertrekkeren
  11. Har fått løs de 2 boltene helt bakerst på bærearmen og fått løs den som går gjennom traversen, men jeg klarer ikke å få løs det siste festet, den som er festet i speindelen, eller hva det nå enn er den er festet i. Noen som har noen gode ideer? Har prøvd å varme opp med varmepistol, rustløser, bende den av med en lang stang og prøvd å slå med hammer, ingen ting som får den til å løsne. Hater de koniske boltene Nr. 19 på bildet
  12. Tåkelys: en gul med brun stripe, og en brun
  13. Helt perfekt med jekk, gikk veldig bra.
×
×
  • Opprett ny...