Gå til innhold

Untitled

Medlem
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Untitled's Achievements

  1. +1 enig med den. Skal man bygge bør man bruke merker man kjenner til og vet at virker i lengden. Soundstream er også og anbefale. Og regner med dere har prøvd dynabel iogmed at dere sier det? Ikke noe i veien med utstyret dems, tvert imot.
  2. Mest sannsynlig så må du det ja, avgiftene synker vel med antall år den har vært registrert(?) (Opp til 10år that is)
  3. Er vel BBS RS hvis jeg ikke tar feil.
  4. Får bare håpe han fortsetter, blir morsomt å se hva politet skal ta fra han neste gang.
  5. Du MÅ ikke skru til med 25nm, bare å stramme, men du kjenner jo på egen styrke hva som er for mye og for lite.
  6. Nr 6 er ikke rep settet, det er nr 8(som ikke er på bilde i det hele tatt) 06 KIT DUST CAP 08 Repair kit, brake pads asbestos-free
  7. N/a = motor uten ekstra "pustehjelp" .eks turbo
  8. Du kjører den varm for å få olje til å renne ut lettere, kald olje er seigere og vil mer sannsynlig henge igjen rundtom i motoren.
  9. Ikke her heller, kommer bare til startsida.
  10. Han fikk nok ingen garasje iogmed at han støpte igjen veggen.
  11. Som sagt så er det kjekt å vite hvilke foringer det er snakk om og hvilken model det er. Edit: akkurat for treig.
  12. Skiltene levert inn, eller har du dem bare ikke på?
  13. Sjekk når bilen blei registert, så har du svaret der. Mnd altså.
  14. Er motor godkjent i vognkort?
  15. Noe mer enn det du har skrevet som du vet MÅ byttes før Eu? Er veldig intr.
×
×
  • Opprett ny...