Syntes bilen passer banen ja.
I starten likte jeg ikke bilen i det hele tatt.
Nå syntes jeg den er en av de fineste E36 sedanene i verden. skikkelig gjennomført!
Da kommer jeg med noen spørsmål igjen
Hvordan tar man HDR bilder med canon EOS450d?
Og Hvilken linse kan jeg kjøpe som erstatter fra det orginal 18-55mm IS kit linsen som jeg har nå?
Vil jeg merke stor forskjell på bildene?
/Fredrik