Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Ser ut som en hund ja, puddel
  2. Er det bare utstilling, eller hva skje der?
  3. Syntes bilen passer banen ja. I starten likte jeg ikke bilen i det hele tatt. Nå syntes jeg den er en av de fineste E36 sedanene i verden. skikkelig gjennomført!
  4. Flere bilder!! :D
  5. Gikk rimelig freskt den bilen din!!
  6. Jeg har et 70-300mm. Men bare lurer på å bytte "hoved linsa", hvis forskjellen er stor da.
  7. Da kommer jeg med noen spørsmål igjen Hvordan tar man HDR bilder med canon EOS450d? Og Hvilken linse kan jeg kjøpe som erstatter fra det orginal 18-55mm IS kit linsen som jeg har nå? Vil jeg merke stor forskjell på bildene? /Fredrik
  8. Martin er pedoo Neida
  9. +1 Skulle akkurat til å si det samme. Norges råeste kjøremaskin som er orginal.
  10. Når kome bilder? veldig spent
  11. Gratulerer med en flott bil. Dette er 3.0l ikkesant?
  12. Fikk tatt 3 stykker bare. Bildene var visst verre en det jeg trodde også... Men det var ihvertfall en RÅ lyd i bilen!
  13. Fin bil, du kjørte ikke denne på rudskogen den 30. Mai?
  14. Så veldig fin ut, men Automat, gått langt, prisen...
  15. Ikke helt min greie heller. Den har ihvertfall blitt MYE bedre (syntes jeg)
  16. Sikkert på grunn av vekta, en V8'er veier en god del mer enn en 6'er...
  17. Perfekt eksemplar av E30! Syntes du skal holde den orginal, selv om M-tech II er griselekkert.
  18. Det er 24v, Bare til å se på bildet av motoren.
  19. ? Hva er dette for en tråd?
  20. Rått! ^^ Håper ikke at BMW'n er den siste bilen man får unlocka som andre NFS spill. Dette kommer til PS3 ikke sant?
×
×
  • Opprett ny...