Vurderer å selge min 86modell e30 todørs (preface)
Bilen er originalt 318, men motor og gir er tatt ut og følger ikke med.
Bilen er veldig bra for rust, ble rustsveiset det meste for ca 10 år siden, og ble hellakert i 2006. Ser ganske så bra ut!
Bilen er ribbet innvendig ( alle stoler og gulveppe, har ikke dette heller)
Km stand er uvist, har ikke hatt skilter siden 2002.
Hva kan jeg eventuelt forlange for en slik bil, som er ganske/veldig bra for rust, og grei i lakken?
Har et bilde her, med motoren i, som dog ikke følger med.