Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hvis det er den som sto på når jeg hadde den, så skal det ifølge tidligere eier være 75% sperre. Om dettte stemmer vet jeg ikke, men den funker ihvertfall
  2. Var i prøve tia dette ja, 8000kr kom bota på :-/
  3. Hadde på spacere, med kaaaanskje litt for korte hjulbolter. Skulle bråbremse for å spøke når jeg lå i 100km/t. Og da fløy hjulet av. Ville ikke si at jeg hadde spacere osv, så jeg sa det at jeg hadde vært av med hjulet tidligere på dagen( hadde det også, siden jeg hadde vært på svenskefergja, og måtte senje bilen når jeg kom til land ) Da spørte hu politidama om jeg hadde husket å etterstramme hjulboltene, og jeg svarte da nei. Da ropte hun ut at det var feilen/grunnen, og at jeg ville få et forelegg på dette pga uaksom kjøring. Å først NÅ får jeg bota. Hadde aldri trudd dette.
  4. Mistet et framhjul på motorvegen, kl 10 på kvelden på vei hjem fra gatebil. Heldigvis så var det midtdeler, og ingen biler forran eller bak. Hadde egentlig håpet denne episoden var borte, men nei da!
  5. Mottok en bot i dag, fra 8.sep 2012. Utrolig kjipt å få bot nå, trodde jeg hadde sluppet unna. De har sikkert lov, men har de egntlig det? Har de virkelig lov til å gi bot 1 1/2 år etter jeg ble tatt?
  6. Takk Ja, er helt kurrant. men syntes det eldre m-tech II rattet er bedre,hehe Men det passer jo ikke :/
  7. Blei ny eksos og innvendig/utvendig shine på touringen i dag
  8. Tok årets første prøvetur i går, og da kom også årets første vask Byttet i dag til LED pærer i tåkelysene
  9. Hva i allverden gjorde du i Skien @noekult? Han er fra oslo btw. Gratulerer med dagen, og lykke til med oppkjøringa imårra mr.holtsdalen
  10. Bare spør, 2500kr? Jeg hadde et strøkent fra en bil som kun hadde gått 116.00km, prøvde å selge det for 200kr men ingen interesse, what so ever. Endte opp på dynga.
  11. Men takk for henvendelsen
  12. Det blir desverre litt i dyreste laget, prøver bare å få tak i noe billig, trenger ikke å være fine felger, og så lenge det er over 4mm mønster så er det greit
  13. Hei. Ønsker å kjøpe noen vinterhjul til en e46. Må være 17" og så billig som mulig. Så har ikke så veldig høye forventninger på tilstanden Helst i skien/telemarks området
  14. med eller uten dekk? sommer eller vinter dekk ?
  15. Hei. Har 4.stk nye goodyear ultragrip ice + piggfrie dekk. Dimensjon 225/45-17 last index 94. Disse er HELT nye, og ikke rullet en meter ! Disse koster 1699kr pr.stk på dekkonline. Selges for 3000kr / bud. Kan selges rimeligere ved rask handel !
  16. Så det er en s52 da ? Alt er ok nå ?
×
×
  • Opprett ny...