Hadde på spacere, med kaaaanskje litt for korte hjulbolter.
Skulle bråbremse for å spøke når jeg lå i 100km/t.
Og da fløy hjulet av.
Ville ikke si at jeg hadde spacere osv, så jeg sa det at jeg hadde vært av med hjulet tidligere på dagen( hadde det også, siden jeg hadde vært på svenskefergja, og måtte senje bilen når jeg kom til land )
Da spørte hu politidama om jeg hadde husket å etterstramme hjulboltene, og jeg svarte da nei.
Da ropte hun ut at det var feilen/grunnen, og at jeg ville få et forelegg på dette pga uaksom kjøring.
Å først NÅ får jeg bota. Hadde aldri trudd dette.