Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Fin bil, hvilke felger ble det? :)
  2. E30+coupe+ brock B1=løøve Nydelig bil.
  3. Det er de samme felgene på alle bilene. Råe bilder, er noen videoer på youtube om disse bilene også...
  4. Utrolig tøff den E36'n din. Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik?
  5. Det er en Nissan Stagea. Hvilken type vet jeg ikke.
  6. Fin bil, få ut flere bilder, hiv ut trærne.
  7. Nedert på siden, rett under Quick Reply posten...
  8. Km Stand?
  9. Kommer til å bli bra med M3 flaps. Nydelig bil du har.
  10. To favoritter, E34 og E30 (to dørs).... Liker faktisk E34 bedre.
  11. Rå bil, løp og kjøp!
  12. Må ikke selge gullet da! Men hvis du absolutt må, så har jeg håpne armer.
  13. Jaa, veldig. nææt.
  14. Og da får man sladd mye fortere/lettere?
  15. Ble kjempe bra forran av bilen, men likte ikke helt baklyktene...
  16. Synd med BMW'n. Dumme svensker.....
  17. haha....
  18. Hva vil det egentlig si å ha sveisa sperre?
  19. En slik en har jeg faktisk sett. En ved campingplassen min har en slik og en Audi Qs7 eller hva den het. Spesielle biler.
  20. Jau...
  21. Det finnes mange Borbett felger, bilde?
  22. Stor bil, men lett å kjenne... .
×
×
  • Opprett ny...