Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Syntes at det var litt kult med de baklyktene jeg.
  2. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Så veldig fin ut, men synd at det er en M% og ikke en M5.
  3. Fordi det er en sedan eller? så ikke det med en gang, liker coupe mye bedre.
  4. Det var e30 han snakker om da. Men E34 og E30 er fine biler begge to.
  5. Så grei ut den, likte ikke vingen,
  6. Noen som vet?
  7. En liten ting til jeg lurer på anngående turbo. Hvis man kveler motoren, eller girer feil på noen måte, ødelegger man da turboen? -Fredrik
  8. Det er nokk en M20, men følger det med girkasse?
  9. Blir bra dette, hvis du gjør det rette.
  10. Disse eller hvite. IKKE noen andre!
  11. Videoen finnes allerede på en annen tråd da. Grusomt rå bil. :)
  12. Bra film, gleder meg til å se sluttresultatet.
  13. Denne støtter jeg +1 +2. Lenge leve bimmers.no!!
  14. Gratulerer Bimmers.no og ALPINA-B6 3.5. 1million innlegg, hinnsides mange innlegg.
  15. Lager denne mye lyd?
  16. ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport Nopee. Ok tok feil da,mente jeg leste at du viste han hadde.. så jeg trodde du hadde kjøpt 535 e34 Ja, en M535i e28.
  17. Hvordan bruker man en slik?
  18. Fiin bil, ble mye bedre med litt M-plast, og nye lykter.
  19. Uff, dette blir pent, bra jobba.
×
×
  • Opprett ny...