Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Bra! Håper mannen/damen får en lang og streng straff.
  2. Tenkte at det var E34 siden han har to E34 selv.
  3. Den er jo laget til E34 såå...Ja.
  4. E32 er nice, men den siste bilen er vel en modellbil.?
  5. Ja, haha.
  6. Likte den første og siste best, you got talent.
  7. Han syntes at 200kr er lite, også kommer du med 500 inkl.frakt? bare frakta er var 130kr?!
  8. Du som har mye peil på chip, hvor mye kan jeg få på en M50B25? 1992 modell++
  9. Tenkte meg at det var head-up, men den var overraskende stor!
  10. Søkefunksjonen er sykt tung å bruke syntes jeg.....
  11. http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... 5i+24V+E34, en litt bedre chip.
  12. Jeg har ikke peil, men har hørt at man kan chippe op til 50hk på Golf en gang? Så tror det er mulig det som står der, hvis ikke mer.
  13. Hvite biler er fint.
  14. Se linken: http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde Hva er den firkanten? Headup?
  15. Dette blir gromt!! Tøft med V8'r da. :D
  16. Er det bra kvalitet på disse K-sport coiloversa?
  17. Var litt artig da.
  18. Takk takk for gode svar. Ja, dette kommer til å bli et dyrt prosjekt.
  19. Så du syntes at det er en grommere lyd på den uten vanos?
  20. Dårlig annonse.
  21. M50B25 har ikke vanos? Men M50B20 har?
  22. Den hvite E34'n var najs.
  23. Godt å høre. Blir nokk 300hk pluss minus, hvis det ikke blir motorbytte, M5. Vi får se...
×
×
  • Opprett ny...