Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Skal ha med både videokamera og speilrefleks. Så jeg får vel ut en del bilder, tenker jeg Blir bra da.
  2. Må slenge ut noen bilder da?!
  3. Det vet jeg ikke, men hvis du leser litt nedi her, så står det at du får bedre effekt elr no, i think?
  4. Jau,
  5. Bra, takk for hjelpen.
  6. Spørs vel hva slags turbo man bruker også da?
  7. Okey, Takk for masse hjelp gutta.
  8. Men er dette bra eller dårlig? effekt tap? hvordan finne ut om du har vanos?
  9. hva er vanos egentlig? bra, dårlig?
  10. Hehe, morro.
  11. Ja, ikke sånn vaniljehvit.
  12. Hvit M3, eller E60 der digg.
  13. Maaasse bilder. Ja, nå har du fått deg en stor jobb, lykke til med det
  14. Den der er bare så himmla RÅ!!! lykke til med salget.
  15. Eyy, Thanks.
  16. Ja, tenker på å ha en Orginal 525 i starten (192hk), og kanskje en chip, etter et års tid så kommer turbo eller motorbytte. Slik er planen akkurat nå, men jeg har jo goood tid til å bestemme meg.
  17. Så hvis man har en 525, er det bedre å bygge den om til M5 da, enn å sette i turbo? Men time hos bt, hvormye koster ca det a?
  18. Hehe, ja, må vel få godkjent dette. Men kan det bli noe problem? koster dette masse? -Fredrik
  19. Okey, takk for et bra svar. Tviler på at jeg skal ha 400hk i førstebilen, men får håpe på nærme 300 da.
  20. Tøft bilde, men syntes bilen på bildet ble litt lite i forhold til resten.
  21. En 525 M50, er det noe holdbarhet på disse motorene med turbo? Tenker på et sted mellom 300-400hk.
  22. Hvor mye vil en slik T34 gi ut? Tenker på M50.
  23. Hvor mye koster et turbo sett til E34 sånn ca? Tenker på 525 (siden dette er en slik jeg ønser som førstebil ) Hvis noen vet^^
  24. 9.19 på ESSO i Skien.
×
×
  • Opprett ny...