Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Det er det! Har og tidligere blitt greit resultat også
  2. Takk takk Håper den kommer i mårra. Skulle egentlig ha kommet for 1mnd siden, men de ble ikke helt fornøyde med resultatet, så måtte fikse den opp på nytt. Den har ligget der i 5mnd nå. Forbanna Vg2 lakk xD
  3. m535i har en M30b34 motor, og m5'en har en m88 motor, som også befinner seg i M1 og M6
  4. Bump. Fant kvittering på den, 5938kr kostet den på tilbud i 2009
  5. Tomgangs-regulator solgt! bump
  6. Da var BMW'n på veien igjen, snart eu-kontroll og greier. Første turen i år, stått i godt over 3mnd, og startet på første slag Hadde ikke planlagt å ta den ut så tidlig, men siden bærekule på mercedesen takk for seg, så måtte jeg ut med den. Men angerer ikke, skulle ha gjort dette for lenge siden merker jeg Noen bilder: På vei ut: Vasking må til Solgte desverre bakfangeren til en kompis i forrje uke, da jeg trodde at m5 fangeren snart var ferdig, og at bilen uansett skulle stå inne. - Fredrik
  7. Da var bmw'n på veien igjen første turen i år.
  8. Noen bilder av F10en. Fy faen for en lyd Massive bremser, i 19" felg
  9. Kan anbefale brukeren "AHellem" Overførte penger som planlagt, og alt gikk smuuth, akkurat slik det skal være
  10. Tror deg ikke med mindre du tar bilder - masse masse masse bilder :D Ska legge ut bilder seinere i kveld
  11. Må jobber overtid i dag, og kjøre ny F10 M5 til Oslo. Kjipt ass
  12. spottet F10 m5 i Skien idag
  13. Stemmer, er bare ei vennine som bor der Bor på strømdal jeg, i nærheten av sofakingfresh ( Martin)
  14. hvis den er laget til 320, så er det kun 1. inngang
  15. Pen denne e36en Bor du på Gimsøy? Mener jeg har sett den der flere ganger
  16. Vi var vel bare innom bygg A (tror det er A) Kom vel ditt i 23.00 tiden, og dro rundt 01.00
  17. Serr, har du vært der i dag? Skulle akkurat til å si at jeg kom akkurat hjem derfra nå Syntes det egentlig ikke var så bra som jeg hadde hørt. Nesten alt av stoler/apparater osv var jo borte :-/
  18. ooog da var fronten på igjen, med en midlertidlig leppe til jeg får spart peng til m5 front Og her er da bakfangeren som venter på litt finpuss og lakk Og om noen er interessert i en meget pen mærsj, så si ifra
  19. Bare å si ifra det Vi har kvitteringer på at det kostet 6k, så da må prisen ha blitt satt ned Tar også imot bud - Fredrik
  20. Pris på komplett pakke? Og hvor holder du til?
  21. På min (som er til 535i e34), så er det et annet bocsh nummer. Kanskje din er fra en e28, om dem ikke er like
  22. Gratulerer med lappen, utrolig god følelse det! Begynner å ta form bilen din også, og det er bra!
×
×
  • Opprett ny...