Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. De Keskin felgene. Er de kantkjørte/merker på seg? Dekk dim? Interissert i å bytte i meget strøkne Rondell D58. med 8.5 og 10x18? Helt nye dekk bak, og en sesong gamle foran
  2. Et dårlig iphone bilde etter en luftetur i dag
  3. Dagens. Noen som sa litt høy MB? Det ene klipset til listene mangler på førerdøren.
  4. to av bilene jeg rakk å ta og to elendige filmer:
  5. hade inne på jobben i forjje uke. smak og behag spotta også denne stygge japsebilen
  6. m5 kom med de speila før m3 kom ikke M3 med de spilene i 93" og M5 i 95" ?? Nydelige E34er! Hva er spec's på den røde? 3.6liter'n med chip fra HV Skal være 350hk, snakket så vidt det var med eieren der inne
  7. har desverre kun to bilder, og begge bilene jeg tok bilde av er allerede lagt ut. Så da dropper jeg det. Ellers så har jeg et par videoer jeg vurderer å legge ut på youutube, selvfølgelig av "kjentfolk" her på forumet
  8. Hmm, det vet jeg ikke. Men etter som det som står på pakken, så passer den alle 24v. vet ikke om din er det? men regner vel med det
  9. Vent, er det plasma som har glassplata foran panelet?? Da er det plasma jeg har da
  10. Er det så stor forskjell på LCD og LED da? Trodde det bare var at LED tven var mer miljøvennelig og brukte mindre strøm. Har to Samsunger, en LED og en LCD, ser nesten ikke forskjell på bildekvaliteten
  11. Vanos gjør at du har Variable ventiltider. Noe som gjør at motoren er sterkere og drar mye bedre. Samt at den kan kjøres på lavere turtall, og gir en mykere gange. På e34 er det kun en singel vanos som er på innsugssiden (ikke alle modellene har dette). Mens på E39 (M52 motorene) er det dobble vanoser. En på innsug, og en på utblås/eksos
  12. Håper virkeliig kke han forventer å få angitt pris for bilen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30503023
  13. Tror at han mener, at han har det. og fikk ikke godkjent den Men er lydnivået blitt endret etter bytte av potta? kanskje det er det de mener? At den overstiger DB nivået
  14. Har da sett penere farge på en e46, men var ikke så ille som jeg trodde når jeg leste om den. Men det skal sies at jeg syntes den var penere før omlakkeringen
  15. Den var da ikke så gale
  16. Den skal vvel bruke mellom 0.8 og 0.9 på langkjøring, og rundt 1.2 til 1.5 på blandet. Mener jeg å ha hørt
  17. Neei, får vel legge seg etter en lang kveld ;p Får håpe en rekker å våkne før formula offroad stenger i morgen
  18. Noen som har erfaring med dette firmaet?
  19. Da ble det natta her også...
  20. Hvordan finner man ut om den har det da? se på utstyrslista? eller bare prøve seg ut?
  21. LSD eller ASD på denne? Om det er kan du se frem til en meget artig vinter Har ikke peil : / haha
  22. Et lite bilde av vintermerca Eneste som er av rust er de tre små blemmene du ser på framskjermen, samt to små flekker i hjulbua på samme siden (ses ikke på bildet, er veldig lite!) Har hatt den på bukk og alt er STRØKENT, gjevnelig tectyl behandlet. Ble veldig overrasket når jeg så på den, nesten for fin til vinterbil. Får se hva som skjer
×
×
  • Opprett ny...