Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Har du girkule? og eventuellt den oppbyggingsdelen rundt girspak, må være sort. (orginalt på M5)? Hvis du har, så send med en PM med bilder, info og pris
  2. Takker for handelen med EzzY her på forumet. Forhåndsbetalte som avtalt, og varen kom raskt og slik som han beskriver varen
  3. Noen som har hørt om AFL.no før? De er dekk og felg forhandler. Ser de selger nye Rondell felger der til 10.000kr ink dekk. Syntes ikke det var så dårlig Noen som har erfaringer derfra?
  4. Hadde vært deilig med sommer nå ja. Begynner og savne og få litt grep, og sette på sommerhjulene Var jo full sol, varmegrader og nesten bare veier i forrje uke. Men nå snør det som faen igjen : //
  5. Skole undersøkelse. Weee! - not
  6. hahaaa, så bra sagt! Edit: Mener S.Hafsmo sitt innlegg.
  7. Hvis det gjennomføres via reimdrift, skal jeg si meg enig. Nei, fytti
  8. Skulle akkurat til å si det samme selv Så ut som en fin førstebil
  9. Er nok ikke noen m5 felger dette...
  10. Skjønner ikke en dritt av forumet på bmwccn. hehe
  11. Planleggingen er i gang, og terminliste blir lagt ut både på bmwccn.no og bimmers.no Veldig viktig at dere medlemmer kommer på årsmøtet 25.02.2011, SMS med info skal være sendt ut til medlemmene. Flott Ja, fikk melding i forrje uke.
  12. Hadde vært flott det. Er bare til å lage en ny BMW CCN Telemark tråd det Har du/dere noen planer om når neste treff blir?
  13. Stemmer Nei, er jo ganske mange medlemmer her blitt, så er jo ikke så lett og holde kontroll på alle
  14. Jepp, vurderer det. Vet om en E39 528iAT som skal selges til våren, har veldig lyst på den serru. Hvordan vet du at jeg skal selge touringen, har jo knapt nevnt det for madammen. E39 er gode biler det Hehe, var jo på Campo her om kvelden, når du snakket om det
  15. Se der ja Ser i utstyrslista til bilen, og der står det at prod. datoen er 1990-12-03. Er det desember 1990 da eller? Så du skal selge touringen også hørte jeg?
  16. Takk for hjelpen, god kveld
  17. Så det passer til alle e34 modeller? Flotters
  18. Noen som vet hvordan navet på M-tech II ratt er? Har et på hånden nå, men vet ikke om den passer. Den sitter nå i en 91 e34, og skal inn i en 90/91 modell e34. Eier mener de skal passe til alle e34er etter 1991 uten air-bag. Finnes det flere typer til e34?
  19. Gratulerer med flotte felger Kristian Blir bra på e34en de : D
  20. Bumper denne litt Fått bud på 4500kr
  21. hahah http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_d ... ilen/89592
  22. I følge loven så er det lov med pluss-minus 7 i ET fra orginalt, mener jeg å huske. Og disse er veldig kledelige til e39 og e34
  23. Nå angrer jeg på at jeg solgte gamle bilen. Fytti til fin den røde var!!
  24. Var der for sommeren to år siden. Var ute på banen med familie racer'n Kult av navigasjonen fungerer ute på banen, så man kan følge banen på navien
  25. Hvor slitt er setene? mulig å få fikset dem? Hvilken farge? Interessert i å kun selge frammstolene? Har også noen pene sorte vanlige skinn stoler som kan bli tatt i innbytte hvis ønskelig
×
×
  • Opprett ny...