Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Det er jaggu en rå bil, trur han bor her han som eier den, ser den stadig vekk. Men den er som regel møkkete og ser ikke ut som den har det helt bra. En Alpinan der har jeg også sett også, AKKURAT på den samme flekken (stedet) som vist på bildet.
  2. +1.
  3. forundrer meg ikke . Kjekk169 på nettby, og oea_69 på bimmers. Han har ihvertfall hørt om bimmers.no, det veit vi jo .
  4. Hvorfor sletta han anonnsa da?! jøss...
  5. Den har gått: 1 km. Og prisen : ......
  6. ....Bare fordi vi er medlemmer av bimmers.
  7. Fy faen, så lav og fin bilen din er!!
  8. Grommeste stasjonsvogna på bimmers.no!
  9. Fy faen for en tulling!
  10. Er det noen som har bestemt seg for å komme i morgen?
  11. Måtte gi mer for felgene enn bilen Ser jo ut som et bra utgangspunkt, gleder oss til oppdateringer og bilder!
  12. 205 diesel hester i 320d?
  13. Utrolig rått!! Likte godt front-bak- interiør.
  14. Virkelig flott bil du har Håvard!
  15. Da får jeg bare gratulere! Ser veldig bra ut, legg ut en film senere da?
  16. Får se om jeg ikke kommer denne gangen da.
  17. Helt klart en av de fineste 7'erne i norge!!
  18. Blir bra dette, Likte fargen veldig godt!
  19. Hvilken bil er det snakke om??
  20. Dette er vel ikke gammle bilen til "fish" her på foumet vel? Forresten, leste resten av annonsen, kan ikke være den bilen.
×
×
  • Opprett ny...