Var nede å så på bilen din før i dag.
Så jo greit ut, litt små rust her og der, men slik er det jo på alle biler i den alderen.
Men en ting jeg lurter på. Hvorfor er speedometeret tatt ut?
Jepp. Kom inn på TIP (bil linja) :D
Så da får jeg snakke med fatter i morgen en gang, så kanskje jeg får litt peng.
Men gidder du å ta noen bilder av rusten som er på bilen også eller?
Du kunne ikke tenke deg et sett 18" Orginale M-tech felger?
Uten gummi, alle 4 felgene er desverre kantkjørt (ikke av ille type, går ann å reparere).
Hvis dette hadde vært noe, send PM.