Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Dette må vel være en TVR??
  2. 520, se i signaturen hans.
  3. Nå kommer det noe nye bilder av Jægermeisteren. Mitt nye bakgrunnsbilde.
  4. Tøff bil, rå farge, hvilke planer har du for bilen?
  5. Sørgelige greier...
  6. En liten modd. Ble visst veldig mørk i frontruta og lyktene, men men.....
  7. Ja, Og hvilke biler du har? Jeg er bare interessert hvis det er BMW modeller eller en Lotus Omega som jeg har ønsket meg i flere år!
  8. Best slik som du har det nå. Mangler bare å få gjemt vekk ledningene nå.
  9. Ta en titt på denne siden: www.allcarmodels.com Vet ikke om den er her, men du kan jo se.
  10. Hvilken skala da? 1/18?
  11. En liten ting jeg lurer på, hvorfor legger nesten alle turbobyggere en slik "jakke" over turoben? -FredriK
  12. Here:
  13. Da må du lage delene selv vil jeg tro...
  14. Joa, har den og.... Har ingen gode bilder av denne, men kan slenge ut noen midlertidig.
  15. www.diecast.no. De selger kyosho som er kvalitetsbiler, har mange nye modeller her.
  16. Ble bra dette. Men hvilken vei skal du ha den? (elementet altså) -Fredrik
  17. M-plast er fint, er dette en 520 elr?
  18. Fin bil, nydelig farge.
  19. Tenkte på Gatebil arrangementer og slikt.
  20. Gratulerer. Kjempe morsomt!
  21. Og et kosebilde
×
×
  • Opprett ny...