Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Har prøvd den på forskjellige underlag, og den er alltid lavest på høyre siden. (utennom i spesielle bakker selvfølgelig) Har ikke prøvd med en person i setet nei
  2. Fikk tak i nye hjulbolter i går, så fikk montert det sammen i går Er vel fornøyd. Skal justere den enda litt mer ned foran ser jeg. Muligens heise den litt bak, hva tror dere? Det som er rart, er at den er lavere på høyresiden, enn på venstre i buen (bak). Men jeg har stilt dem likt på begge sider, og bilen er ikke skeiv?! Man ser det på bildene også... Noen bilder:
  3. Utrolig trist det med skiltene, men de kommer nokk på igjen:p En ting jeg lurer på. Under hvilket grunnlag avskiltet de bilen din på? Mtp turbo?
  4. Kan også bytes i billig bakhjulstrekker med manuell! Må ha skilt, være eu ok...
  5. Jaja, skulle til å justere, og sette på dekkene, da jeg først fant ut de de ekstra lange hjulboltene jeg hadde liggende, ikke passet :/ Og så tenkte jeg, at da driter jeg i spacere akkurat nå, da jeg har kjørt uten før, og det ble helt 0K. Satt på hjulet, og entret boltene, så gikk ikke hjulet rundt (foran). De nye fjærene er litt annerledes, og går rett i hjulet på 19tommerene. Så da dro jeg først til torshow, også til biltema, men ingen hadde lange hjulbolter :S Kan hende at en bekjent har noe liggende, men han er i sverige for øyeblikket, så får svar i natt om han har de Hvis ikke så får jeg stå opp tidlig i mårra og sjekke rundt på noen dekksjapper Fikk ihvertfall justert den sånn tårlig sånn jeg vil ha den. Hos biltilsynet: råtøffe bbs'er Er fremdeles noen 16" vinterfelger foran, så tok kun bilde bak. Skal muligens justere den enda litt til ned, men får se etter jeg har fått på like felger hele veien
  6. Ahha, stemmer Update: Da er endelig bilen godkjent med coilovers også! Etter mye tull med nye fjærer/firehjulskontroller etc Så da kommer 19tommerene på igjen. Med spacere, og en fin fin justering
  7. Hei. Har et xenonkitt tilovers. 6000K, H4 pærer, komplett sett, ubrukt. Følger også med bruksanvisning. Pris: Bud. Selges ikke under 500,- Kan sendes hvis ønskelig. bilder: mvh Fredrik
  8. Hvor f er det du får penger fra jonas? Drømme bil det, supra med skilt <3
  9. Er ikke alle eksosskjoldene der da? Fjærnet det ene bakerste som ligger over pottene, da det var helt løst. Også festet jeg opp de andre
  10. Har hatt bilen på bukk idag. Knirkeforingene var bra, som først antatt. Slakken på drivakselen var kun aksial, så det er jo greit. Fant ellers ikke noe slakk noe sted. Ser at jeg må bytte eksosstrikk på begge sidene bakerst (ene siden veldig dårlig )' Så det blir bestilt nye i mårra... Eller så fant jeg ut det som lagde lyd også! Etter jeg byttet katalysatorene hos eksosmesteren, så har ikke han skrudd fast det ene eksosfestet (tverrbjelken festet med 6stk skruer) Så den lå bare å slang der, slurvete gjort! Så fant noen skruer og fikk satt den fast, og lyden ble borte! Digg Gammel bilde, men den som jeg har markert her
  11. La om til 16" BBS hju jeg låner av Marius e34 her på forumet, til jeg skal på visning. Kjennte fort og galt under, og kjente at det var god slakk på stikkakselen på høyre siden, høres helt lik ut som lyden som kommer i dumpler. Men "knirkeforingene" ser jo hele ut :/ Skal ta den på bukk i mårra og se litt nøyere etter Bilder av bakhjula
  12. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36825279
  13. Er 10"bak ja. Du som tydelig liker dekkstrekk, så tror jeg 245/35 profil blir bra ! Skal prøve å få lagt ut noen nærmere bilder av bakhjula
  14. Jo, tskk. Skulle egentlig ha 245/40-19 og 275/35-19. Men så ble det 245/35-19 hele veien. Er forsåvidt fornøyd med det
  15. Ja, bilen er for høy hele veien, ihvertfall bak! Syntes det er en del 7ere med style 95 ja, og muligens litt oppbrukte. Men har ikke sett noen 7ere med dette live, så jeg er vel den første i området her Syntes dessuten at de er grise bøse Hmm, skal sjekke opp det nærmere
  16. Jaja, har ikke skjedd så mye her i det siste. Har byttet en bærearm på høyre siden bak, da det er noe jævelsk klakkelyd derfra, var slakk i denne bærearmen. Byttet denne, og slakken forsvant. Lyden ble borte i en dag, også kom den igjen. Er fremdeles null slakk i understellet, men allikevell en meget irriterende klakkelyd som kommer fra bakstillinga (høyre siden) Så skjønner ikke hvor det kommer fra, får ta den opp på bukk til uka og sjekke litt grundigere over :S Ellers så kjøpte jeg meg noen nye felger for to-tre uker siden, og byttet dem ut med Style 95 felger på fredagen, noe som jeg har leitet etter lenge Var forsåvidt fornøyd med de andre også, men når disse dukket opp så måtte jeg bare slå til Så dem andre er til salgs, og ligger ute på forumet Noen bilder: Style 95 All klaring er god klaring Prøvde å space ut hjula foran med 5mm spacer tidligere i dag, men boltene mine var for korte, så det gikk ikke. Så trenger nye hjulbolter, noen som vet hvor jeg får kjøpt lenger hjulbolter? Ellers så har jeg bestilt meg nye blinklys foran. Planene for fremtiden nå er å få byttet fjærene foran, og ta en etterkontroll hos biltilsyntet til fredagen. Kommer også soting av alle rutene om ikke så aalt for lenge. PS: Vet at bilen har et jævlig stuk xD
  17. Hei. Er på jakt etter en sterk felgrens da mine felger har "inngrodd" bremsestøv og sikkert asfalt (prikkete) Har prøvd med både vanelig avfetting og turtle nano tec felgrens som jeg tidligere har vært veldig fornøyd med. Men ingen av disse produktene klarer å ta bort dritten :/ Noen som har tips? Som kan kjøpes i en Butikk og ikke på nettet - Fredrik
  18. Der kom det endelig tråd om go'bilen! Ble veldig bra med Rondellene, håper du fremdeles er fornøyd Hva er neste plan nå da? Må prøve å få tatt noen bilder sammen en dag
  19. Morro å lage tråd om go bilen! Kommer til å bli bra, og har hjelpet seg STORT allerede! Gøy med flere 7ere i byen(e)
  20. Aha, da ser jeg den Leste litt for fort imellom. Og trodde han skrev det at han hadde laget fire stk, og hadde de med seg når han skulle kjøre på bsne xD Da beklager jeg, og da skjønner jeg deg godt! Smart ide
  21. Men så kommer spørsmålet. Hva er vitsen? Er vel ikke senterkoppene du trenger å bytte kjapt hvis man kjører på bane? Men et smart oppfinnelse ja.
  22. Dem er desverre solgt
  23. Ta å sjekk motordekselet (plastikk deksel som er over motoren) Det hender at noen slurver litt ved f.eks olje bytte at de ikke fester denne riktig. Bare å dra den opp i forrkant (to.stk propper) og skyv den bakover. Det er de bakerste noen slurver med. For å sjekke det så bare ta tak i dekselet og prøv å vri litt på den
  24. haha, ja. Ser dem ikke fyller buen helt liksom. Rondellene passet mye bedre sånn sett, men det var jo 50 profil også, noe som ikke er pent spør du meg. Syntes style 95 er meget pene felger, og lette og vaske og holde reine. Men syntes dem begynner å bli litt oppbrukte når man ser rundt på internettet. Men har ikke sett noen i virkeligheten med dette, så noen må starte med det her nede i sør også
×
×
  • Opprett ny...