Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Veldig gode motorer ja Men har et lite problem her. Bilen vibrerer litt mellom 100-120km/t, har gjort det en stund nå etter jeg la om til sommerhjul. Rister enda mer når jeg bremser ned fra 120 til rundt 80. Bakfelgene ble avbalansert sammtidig som at bakdekkene ble byttet, og balanserte felgene i dag tidlig, før vi skulle ta en tur til Oslo. Men fortsatt så rister det, ikke fullt så mye som før, men fortsatt. Casterstag foringene begynner å bli litt slitt. Ellers så ser det meste bra ut. Noen som idee om hva det kan være? kan det være casterstagforingane? Eller noe annent? Setter stor pris på svar. - Fredrik
  2. Røddig, fler bildeer ønskes Har fått skikkelig sansen for Mercedes, spesiellt 123, ønsker å bytte ut min 124
  3. biltema selger
  4. Ser på det nå, før Torsdag kveld fra nydalen tar over klokka 22.30
  5. Ja, tenkte det kunne være lurt. Men har ventet lenge på langkjøringstimen som jeg ble ferdig med i dag. Deilig å være ferdig, og tenkte at det er kune oppkjøring igjen Er kjekt å være tidelig ute, er ikke mulighet å få oppkjøring i oktober/november her i Skien. Alt er fullbooket, neste ledige er 10.desember eller noe sa kjørelæreren min.
  6. Da er jeg endelig ferdig med alle kjøretimene! Bare å vente til November til oppkjøring, gleder meg sååå sykt!
  7. Her ligger de og venter på ny eier
  8. lite bilde a gitt : /
  9. Og slik så den ut for et par år siden. vi så denne på autobanen i tyskland sommeren 09 mitt bilde.
  10. Vedlikeholds lading av batteri, eller kanskje varme?
  11. Pen bil, gromme vinterfelger au
  12. Den gamle motoren ble kastet, hadde ikke plass til den på det tidspunktet. Angrer som en gud nå!
  13. Brukær her inne du au Marius ? Har tenkt å selge standard interiøret ja, ligger en post på bmw deler selges.
  14. Da er interiøret og lyktene på plass hjemme. Har montert interiøret i dag, får se om jeg får montert lykter i dag, eller i morgen ble også litt tid på å støvsuge og gjøre reint
  15. Liten bump. Merkene er mer tydeligere på bildene enn i virkeligheten. Ser mye beder ut i virkeligheten!
  16. Selger noen meget pene sorte skinnstoler til e34. Er ingen sprekker/rifter i setene, men noen merker er det. Er trossalt 20år gammle seter, med meget pene for alderen. Med litt farging og skinnrens, så blir disse veldig pene! PS: Er kun stoler foran og baksete! Pris: Må hentes i Skien/Telemark! Legger ut noen bilder av setene her: - Fredrik
  17. Positiv handel med Johnja,anbefales på det sterkeste. Meget serriøs kar, som gir det han lover!
  18. I dag ble M5 bakfangeren levert til yrkesskolen, så regner med å få den ferdig lakkert og fikset i løpet av et par måneder. Skal også hente et m5 interiør i morgen kveld, Samt et sett med sorte hella DE-framlykter Så da vil dette interiøret som står i komme for salg (forseter og bakseter) Send PM dersom du er interessert. Som man kan se på bildene så er de rimelig strøkne for å være 20år gammle. Ingen hull/rifter. Kan sende flere bilder av interiøret også hvis noen er interessert
  19. Fikk melding av tele2 i da jeg au. Fritt bruk av alt. mobildata, meldinger, tellerskritt osv fram til nyttår. Betaler kun den månedlige avgiften (299,- tror jeg det var)
  20. 12års rustgaranti
  21. Du skulle aldri har kjøpt den spilleren Haakon Hvis du bare hadde brukt et noen hundelapper mer, så hadde du fått noe mye bedre.
  22. Sånn det ser ut som nå, så blir dette vinterbilen
×
×
  • Opprett ny...