Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. De tomaso Pantera?
  2. Riktig. Hoster du opp nytt bilde??? Hvis du vil, så kan du. -Eller noen andre Vet ikke om noen....
  3. Er det ikke den hybrid bilen til BMW som heter "Vision" ?
  4. Den fangeren du er ute etter heter ACS (Ac Schnitzer) fanger. Mener de solgt denne i kopie utgave på en Norsk nettside for rundt 1600kr, den er til å montere på orginal fanger. skal se om jeg finner link til nettsiden
  5. Veldig tøft. Må vel følge med her!
  6. Noe kjent med de bildene? Fin den bilen din Maartin
  7. Disse listen, kjøpte du denne på koed, pris?
  8. Jævli buer på det nederste bildet. Nice
  9. Gratulerer. bilder av herligheten?
  10. Takk takk. Kjempe god følelse det Hvis den ikke blir solgt, så blir den fikset opp i vinter tenker jeg
  11. Denne var jo pen. Får lyst til å beholde go'bilen når jeg ser sånne fine biler
  12. Er ikke helt sikker enda om jeg skal selge eller ikke, men hvis jeg får et bud jeg føler meg fornøyd med. Så tror jeg at den blir solgt. Har heller ikke så stort behov for den nå fremmover, med tanke på mørke tider med glatte veier og snø. Har også lyst på en eldre og mindre bil. Gjerne en e30, e28 eller en e36 Hvis den ikke blir solgt nå, så blir den mest sannsynlig hellakkert og fikset opp i vinter, og blir beholdt
  13. En av kundene på Herkules (kjøpesenteret i Skien), har fått deg "VIP" plass
  14. Så rimelig strøken ut denne vogna di Dette må vel også vær et av Norges råeste vinterhjul? Er det gamle e30en til Stian jeg ser i speilbildet av bilen din her?
  15. Litt fakta om bilen: Type: BMW 520i. 24v. Modell: 1991, Km-stand: Snart 270.000km Meget pen og tilnærmet rustfri Bmw vurderes solgt. Et sjeldent pent eksemplar med riktig fargekombinasjon. Bilen ble levert med det meste utstyr, og alt er orginalt. Lyse skinnseter med sportsseter foran. Alt virker som det skal, med unntak av km-stand displayet, som blekner bort etter litt. (men er fullt leselig i starten) Det er satt på hvite blinklys hele veien for et penere look, er også montert senkesett som er godkjent i vognkort, samt fjærnbetjent sentrallås og alarm fra DEFA. Senkesettet senker 35/30mm. Bilen er i meget god teknisk stand, og god i forhold til rust. Bilen er nylig blitt EU-Godkjent, og skal ikke vises før November 2012! Bilen har vært tectylbehandlet hvert 2. år i de siste 10 årene, og bilen bærer preg av svært godt vedlikehold. Bilen er en 1991 modell, er 4 registrert i desember 1990, og startet sitt liv i Tyskland. Bilen ble importert fra tyskland i 2001, og har hatt fire eiere totalt. Motor starter bestandig, og sviver meget pent. Jeg har aldri hatt noe som helt tull med bilen, og tidligere eiere sa akkurat det samme. Det er ingen tvil om at disse bilene er kvalitet! Bilen har som sagt det meste av utstyr, som blant annet er: - Sportsskinn interiør - Varmeseter - El. Vinduer (foran) - El. Speil - El. Soltak - Fjernbetjent Sentrallås med alarm - Solgardin i bakruta - Sportsratt - Shadowline - Tåkelys Det som er negativt med bilen er at setet på sjåfør siden er slitt, og har en sprekk (se bilder). Bilen har noe flassing i klarlakken Det er 2 små bulker på bilen, en på hver bakdør (se bilder). Det har kommet litt rust på nederste del av forskjermer, bakluke, samt litt på jekkfestene. Er på ingen måte alvorlig, kun overflate. Usedvanlig lite for å være en gammel Bmw. Deler som har blitt påkoster nå nylig: Stabilisatorstag, casterstag foran, vannpumpe, termostat, bremseskiver, klosser, og bremsesko bak. Samt nytt batteri og frontrute. Bilen selges for 45.000,- /Bud. Bilen selges uten felgene på bildene (Rondell d58 18"), men leveres med gode piggfrie dekk, samt originale Bmw felger med gode sommerdekk. Bilen kan bli besiktes i Telemark/Skien etter avtale. Ta kontakt for en nærmere prat, eller om du har noen spørsmål. Send gjerne melding her på forumet, e-post eller ring/send sms. Kan være vanskelig å få kontakt med pr.telefon på dagtid, grunnet skolegang. Er lettest tilgjenelig etter 16:00. Svarer så fort jeg ser noe Bilder: Utvendig med 18" Rondell felger (med følger desverre ikke, da jeg ikke har dem) Med sommerfelger: Vinterfelgene: Interiør: Kald motor Motorrom: Navn: Fredrik Severinsen Tlf: 91714297 E-post: Freddysn@hotmail.com
  16. BUUMP Må få liv i denne tråden igjen syntes jeg
  17. Må si meg endig med dere. Kommer til å bli bra og få det litt mer organisert, selv om noen sikkert kommer til å surre med dette også...
  18. Finni noen da? Blir vel ikke godkjent med motor?
  19. haha Vanvittig flott bil ja. Begynner å bli få e28er som er orginale og pene
  20. Den føste så jo helt på tryne ut. Mens nr.2 så helt greit ut, en litt røffere verson av Ford's X-Max Edit: mente klart S-Max. hehe
  21. Har sett en V8 BMW diesel i e28 før. Tror dette hadde vært tøft her også Så jeg ville vurdert e28, og tydeligvis så liker du også dette karosseriet? Blir tøft med trimma diesel motor, er ikke mange som gjor dette her i Norge?
  22. Tror nesten jeg må kjøpe meg en e30, hehe
  23. Har nå fått fikset bremsene og håndbrekket, og fått satt bilen på etter kontroll. Så nå er bilen "offisielt eu-godkjent", og papirene har blitt send til biltilsynet
  24. Veldig pen den 5ern din. Så ikke ut i måneskinn med spoiler da Virka rimelig strøken den e30 også? Info?
×
×
  • Opprett ny...