Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hah, skikkelig rå bil assa
  2. Leste igjennom gamle tråden din akkurat i sta, rå bil
  3. Jeg syntes dette er veldig kult, men det er ikke alle biler som passer til dette.
  4. Så jo veldig bra ut denne bilen, og enda bedre vil den bli hvis du gjør det som du har sagt. Det skader ikke hvis du legger ut flere bilder av herligheten
  5. OMG! Sykt fint det ble! Skal tru dette spiller bra
  6. Ja, leste om de samme nyhetene selv, men kommer uansett da
  7. Gleder meg helt vilt til i mårra
  8. Da her jeg "sikra" meg plass. Tar med kameraet, og håper mange tar med seg bilene sine, så jeg får tatt noen bilder
  9. 150hk i 520 24v - 192hk i 525 24v
  10. Hvilken bil er egentlig den beste da?
  11. Den sierra'n er digg as
  12. mente du min? vel takktakk:) Klart jeg mente din.
  13. Jævli bra bilen har blitt!
  14. E92 M3 med full stage 3 er jævli rått!
  15. Gratulerererererer
  16. Repost, har være ute her mange ganger før.
  17. Hei, jeg heter Fredrik og er BMW frelst
  18. Unge Hauk ja Råe biler dette
  19. det samme lurer jeg på, rart at man ikke fåt godkjent 325 motor i 316, nå karosseriet er det samme på alle modellene...
  20. Tenker jeg kommer da!
  21. Tipper jeg kommer den 7 okt
×
×
  • Opprett ny...