Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Skal du selge 2.8liter'n da?
  2. Aha, tenkte for meg selv, rart at eieren ikke har bruker på bimmers.no? hehe Men da vet jeg det nå da Gratulerer med fine bilder og stoff i bladet
  3. Vil anbefale deg Canon 450d, veldig bra og lettlært kamera til en ikke så helt gærn pris. (rundt 5000 vil jeg tro).
  4. Så du som en lekker bil dette, kjenner du Fredrik Berge elr?
  5. Får å være helt ærlig, så likte jeg den beder sånn den var før, men alle har hver sin smak.
  6. Dette ser veldig bra ut, stå på
  7. Sleng de ut daa! :D
  8. Bud notert, Bump : D
  9. Enten, så er det pc'n min som fungerer veldig dårlig, eller så funker ikke linken...
  10. OMFG. Nyydelig. Likte felgene jeg da :D
  11. Skikkelig grom den bilen din, er rett og slett forelsket
  12. Bud over 35.000kr
  13. 1997 mod, 318. Da blir det E36 da
  14. Nei, desverre. Bytte mot andre felger er uaktuellt ettersom vi akkurat har kjøpt oss nye.
  15. Selger 4stk orginale M5 felger til E60/61. Felgene heter "M Double Spoke Style 135" Det følger ikke med dekk, selges hbo 5000kr Link till annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18697096 - Fredrik
  16. Håper de men er jo 4ukers leveringstid da Kan nokk enda lenger tid enn det også, hos oss så tokk det nesten 2 mnd før de fikk den inn til butikken...
  17. Joa, han det, dritgod i PS :D
  18. Ja, dette var på tide Ingard. Godt å se nye bilder, og høre at bilen fortsatt gjør det den er god for
  19. Mange bilder det var av bilen til Jonas da
×
×
  • Opprett ny...