Gå til innhold

LinnMerete1

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

LinnMerete1's Achievements

  1. jeg betalte vel rundt en tusenlapp for planing og gjennomlysing tror jeg... toppen er jo laget av aluminium da, så den har vel lettere for å sprekke enn blokka... motoren er bare å plukke ut oppover som vanlig, den spretter nesten ut av seg selv
  2. kommer an på hvilken motor du har
  3. brudd i ledning? de viser alltid -37 hvis føleren er defekt eller det er brudd... men det sjekket han kansje...
  4. man skal bytte olje etter man har byttet toppakning, så enten har folka som har byttet den for deg ikke byttet olje eller så lekker den igjen. vannet kommer fra vannkanalene i blokka over i sylinderen. sylinderservice sjekker toppen din for sprekker. de ''gjennomlyser'' den for deg. er ikke alle sprekker som er lette å se=)
  5. de to plaststussene (en foran og en bak) pleier å oppløse seg etter noen år, luft kommer inn i kjølesystemet og motoren koker. toppen er aluminium og blir skakk eller får sprekker hvis den har vært veldig varm. den hvite røyken er vann i forbrenninga, og grøten i olja er vann. Spesialverktøy til kammen og veiva trenger du ikke så lenge du passer på at motoren er timet riktig når du setter det på =)
×
×
  • Opprett ny...