Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Det bli så grom bil det her
  2. Venter spent på å se denne ferdi, en av di mest pærværse E34 jeg har sett
  3. Hæfti gratler med vellykka bænking
  4. Skjer det noe mer hær da?
  5. Håper å få sett denne noe sielængs med masse røyk etter i løpet av sommern Ubergromt
  6. sports eksos te 320? pris å tilstand? evt m front?
  7. har en m30 b34 du kan få til en folkelig pris
  8. vente spent
  9. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32770761 sende du?
  10. Har du en ca pris på slikt innsug t m30 i e34? Ta det gjærne på pm Lyst å sette inn bilen til dere når en ser hvor utrolig dykti dere er
  11. Har du litt mere info? Bytte i e36 cab?
  12. PERVÆRST!!!! Uberhæftich den her alltså, e grisesjalu på den!
  13. har en b34 stående kan få med turbo, grenrør, downpipe å sprut
  14. har dyser og lmm, kom med bud
  15. hei jeg har en m30 b34 stående, sto i e28 før jeg kjøpte den, har ikke hatt motor oppe å gå men skal være grei stand men har stått i noen år, så trenger muligens en liten sjekk?
  16. Har sete å blink om du fortsatt e ute etter det da Kan få tatt bilde å send på mms om ønskele
  17. Solgt
  18. Fargen e grønn, men tidligere eier hadde vist store planer da det er merket opp med tusj men meget bra for rust å bulker. Er panser grill å ramme ja Kan prøve legge ut bilder i morgen, evt sende pr mms el mail
  19. Bump...
  20. Perverst!!!
  21. mener jeg har en liggende men er på jobb t.o.m torsdag
  22. bump
  23. 2000 så e den din
  24. bump
×
×
  • Opprett ny...