Gå til innhold

bj0rnar88

Medlem
  • Innholdsteller

    228
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    sør-trønderlag

bj0rnar88's Achievements

  1. e har nettopp vert i kontakt med turboservise. de skulle ha rundt 7400 for bytteturbo til min 525dat
  2. Takker for tips:) 520d er uaktuelt for meg, da 6er diesel et første prioritet men så flott ut den du linket til ser også at det er veldig mage e61 uten hengerfeste. Skjønner ikke det, da dette er den ultimate bil for å dra vogn. Stor å tung bil med masse krefter regner med at å muntere hengerfeste koster en formue
  3. hei:) Sitter nå å ser mye på e61 525d. Prisen jeg ser for meg er 150-180000. Har funnet flere fine 04-05 modeller som har gått under 200k. Noe jeg burde være obs på på fisse bilene? Å noe jeg burde absolutt ha av utstyr. Når kom facelift på e61? Takker for tips å råd
  4. var vakumslangen til turbo som var morken og hadde gått hull på
  5. har en e39 525dat 01, som er ganske tung på rattet. ikke veldig,men slik at d er irriterede. den har vert slik de 5 årene jeg har hadt den. denne bilen har realtivt lite utsyr. har en kamerat som har samme bilen, og mye mere utstyr, og denne er veldig lett på rattet. er det noe ekstrautsyr som gjør at hans er mye lettere enn min? noe som kan monteres på min? er yrkessjåfør å kjører mye,så er irriterenes etter noen dager på jobb, og så sette seg i bmw`n også må jeg anstreng bare for litt sporing. takker for svar
  6. min 525d er også tyngre på ratte i forhold til de fleste andre biler. har vert slik de 4 årene jeg har hadt den
  7. Hei. helt plutseli ble bilen slik at ved gasspådrag så er den helt døu i starten, før den etter langt om lenger "kommer" å går slik den skal.når den da kommer ser jeg også litt svartrøyk,som sikkert er etter den dro tungt. er også en del mer motorlyd når den har dødperioden.. noen som har ideer? har nettopp bytta luftmengdemåler,å den var det ikke. egr er også koblet ut.. håper noen har noen gode råd Mvh Rolf Bjørnar
  8. lurer på om noen har funnet ut noe som fjerner dette problemet? noen som vet hvordan man resetter kassa?
  9. mener du å koble så den starter når motor starter? da vill den jo gå om sommeren også..
  10. Hei. i min e39 er det dieselvarmer,som styres via knapper helt til høyre på radioen. noen som har byttet ut spilleren å montert ur,eller bryter på tilleggsvarmeren? mye jobb? tips å erfaringer mottas med stoor takk ;D Rolf Bjørnar
  11. da har bilen vært plastidippa i 6 månder. imponert over dette stoffet! jeg var hos rubberspray.no i trondheim å kjøpte 24 bokser matt svart, for rundt 3300. fikk da også med maske,ei næva dyser å mange gode råd. var bare å ringe han vist det var noe mer jeg lurte på også.. Ambefaler virkelig rubberspray.no. Har prøvd orginal plastidip å den kan klumpe seg litt vist man ikke leggere boksene i ei bøtte med varmt vann først. dette trengte jeg ikke gjøre med boksene fra rubberspray, da han blander farger selv å har litt mere tynner i sin lakk. Restultatet ble bra, men panser å tak ble litt gråere, da jeg hold boksene laang unna for å unngå at de blåste luft da det ble 90` vinkel på boksene. Tipset jeg fikk hær var å gjøre klar (riste) kansje 5 bokser, å spraye til det var halve boksen igjen,å da ta en ny boks for å unngå at di blåste luft. men i dag holder jeg på å fjærne dippen, da mest pga at jeg savner blank bil, også begynte dippen å bli dårlig rundt spylerdysene av spylerveska. har spraya ned bilen med avfettning å latt det trekke godt inn. så spyler jeg bare med høytrykk å dippen løsner som om det var tape genialt produkt. ikke usannsynelig at jeg kommer til å heldippe bilen mot høsten igjen, bare for å beskytte lakken under vinterperioden
  12. hær venter vi på oppdatering
  13. hahah, takk for bra forklaring fikk den av
  14. topic sier vell det meste
×
×
  • Opprett ny...