Gå til innhold

tbt

Medlem
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

tbt's Achievements

  1. Takk for nyttige svar! Det er 3,0 med 197 hk. Eg har vel lagt denne bilen litt på is. torbjørn
  2. Tar opp igjen denne tråden. Eg er i ferd med å fase ut E39 og vurderer E61. Har kikka litt på ein med tre liters diesel (525d). Den har 38 000 km mellom dei to siste servicane, og dermed mellom siste to oljeskifta (service på 27 000 km, 54 000 km og 92 000 km). I følge selgar er dette iht servicevarsel på iDrive. Så vidt eg veit er 30 000 km maks intervall med longlife-olje, og under norske forhold helst kortare enn dette. Synspunkt på dette? Buy or walk away? Torbjørn
  3. Har fått kjøpt og skifta bakluka for lengst. Men den øvre delen, altså vinduet, har eg ikkje skifta. Er derfor interessert i å kjøpe denne delen i god stand. mvh Torbjørn
  4. Denne blir snart kasta hvis ingen er interessert i den. tbt
  5. Nei, det er kun sjølve luka og den er reinska for all staffasje. Som du ser er det gjennomrust eit par plassar. Det var eg som laga desse hola med skrujern ganske nyleg. Det har ikkje vore hol der då luka var i bruk, slik at det har ikkje regna inn i den. tbt
  6. Her er rusten. Men som sagt er det behov for å lakkere heile luka pga diverse oppskraping av lakken. Men den er bulkfri, og bortsett frå dei omtalte områda også rustfri. Pris? Har ingen peiling. Her får marknaden avgjere. tbt
  7. Bakluke til 2000 modell 523 med rust rimeleg til sals. For den sveisekyndige er det ingen uoverkommeleg jobb å sette luka i stand. Rusten er der vindusstolpane møter nedre del av luka. Bortsett frå dette har eg ikkje sett rust på den. Den må også lakkerast. Står i Oslo, fullstendig ribba for utstyr. Telfon 95 91 96 59. tbt
  8. Takk for underfundig svar, som eg vel å tolke som at det ikkje vil påføre bilen meir slitasje/skade. tbt
  9. Ser ut til at eg har fått samme problemet: abs/antispinn ute av drift, servo ute av drift og speedometer ute av drift. Bilen er ganske tung på rattet no, men det går jo an køyre med den. MEN er det så lurt? Er det noko som kan ta skade? tbt
  10. Ønsker å kjøpe rustfri bakluke til 523 Touring (E39). Torbjørn tlf 95 91 96 59
  11. Fint å høyre du syns 215/60-16 er betre enn 225/55. Det er det eg også trur. Når det gjeld speedometervising, så gir 215/60-16 eit pluss på 1,6 % så det er knapt merkbart. Forøvrig skal lufttrykk vere 2,0 framme og 2,4 bak. Og det er det eg har. Sjekka det i ettermiddag. tbt
  12. Eg brukar det som er oppgitt til normal last. Såvidt eg hugsar 2,0 framme og 2,6 bak. tbt
  13. Hei igjen! Etter å ha køyrt 2 veker med dei slitte sommardekka i 225/55/16, er det ganske klart at dette blir for stivt etter min smak. Mulig det er ok på sedan, men stasjonsvogna er jo litt stivare enn sedanen. For å sleppe å kjøpe nye 15 toms felgar, vil eg halde på 16 toms. Eg har jo også blitt fraråda 15 toms til sommarhjula tidlegare i denne tråden. Alternativa er då 215/60/16 (diameteren er 10 mm større enn originalen 225/55/16) og 225/60/16 (diameteren er 22 mm større enn originalen). Begge er innanfor lovleg grense for endringar, men den siste vil muligens sjå litt for stor ut på bilen. Tar gjerne imot synspunkt og erfaringar på dette! tbt
  14. Hei igjen og takk for mange nyttige svar. Eg er imponert over responsen på dette forumet! Hvis eg skal prøve å konkludere ut frå svara så utpeikar 16" seg som betre enn 15". Det passar bilen betre sidan det er meir stabilt enn 15, og er så godt som like komfortabelt. Ulempen er prisen som ser ut til å vere ein god del høgare. Etter å ha lest litt meir grundig i instruksjonsboka (som av ein eller annan grunn er på dansk), så står det at flg er "Frigivne hjul- og dækstørrelser - touring 520i, 523i og 525 tds: 205/65 R 15 94V 225/60 R 15 96 V 225/55 R 16 95 V 235/45 R 17 94 W" MEN som ein merknad står det:"BMW 523i touring: Dækstørrelse 205/65 R 15 94 V er ikke frigivet." Hvis eg skal følge dette, så er jo 205/65/15-alternativet uansett utelukka. Dette er litt rart, ettersom eg forstår at mange har brukt den størrelsen. Den er jo også innanfor 5% +/- regelen. Kanskje grunnen er at 94 V er for svakt for ein så tung bil. tbt
  15. Hei! Eg har nettopp kjøpt 2000 BMW 523 Touring. Min første bil av dette merket. Eg køyrer no med 205/65/15 vinterhjul. Det følger med utslitte 225/55/16 sommarhjul, så det må kjøpast nye sommardekk. Spørsmålet går på dimensjon. Eg ønsker primært komfort. Dvs at bilen sluker ujamn veg, har lite dekkstøy og lite sporing. Eg ønsker ikkje særleg mindre komfort enn det eg har i vinterhjula. Eg vurderer derfor å kjøpe 15 toms felgar også til sommardekka. Er det noko særleg forskjell på å køyre på 205/65/15 og 225/55/16 når det gjeld komfort, og forsåvidt også andre eigenskapar? Kanskje 215/60/16 kan vere eit alternativ? Tar gjerne imot erfaringar og anbefalingar om dette. Eg ser at det er mange her på forumet som har 17, 18 og 19". Det er ikkje aktuelt for meg (som er vant med fransk komfort gjennom mange år). tbt
×
×
  • Opprett ny...