Gå til innhold

Kentii

Medlem
  • Innholdsteller

    64
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    kenti290@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Interesser:
    Porsgrunn
  • Kjøretøy
    525 dat e61 LCI

Kentii's Achievements

  1. Hei Jeg er på jakt etter en luftmengdemåler 6 pin, til min 325i sedan. Den må ikke være nyere en 09/92 noen som kan hjelpe=)? har kikket på koed kunne ikke finne riktig. Takker for svar
  2. Ja vi holder på har kontakter ute er på offroad.no også på forumet for å lete etter et svar:P la inn en her også for å se om det kan være noen som kjenner til symptomene?
  3. Fikk dere bilen i gir igjen om dere ventet da?? for er det den her gjør du får den i gir igjen om enn venter litt eller lar den stå, så skjønner ikke hva som gjør det ?
  4. går greit å taue den så lenge mellom akselen er skrudd av:) skrudde den av og hang den opp =) Okei, kan få tak i en kasse til 7500 kr. som er overhalt.. Tenkte bare høre litt her om det hadde vært annet håp som var rimligere=)
  5. Hei Jeg og en kompis driver å restaurerer en chevrolet g30 centurion 6,2 diesel. Vi har kommet et stykke så nå starter og går den. Den går hverfall frem og tilbake noen ganger om den vil?:S Problemet er som følger: Setter den i revers så går den bakover ( utrolig nok ) men når den blir satt i Drive, 1 eller 2 så hender det den går fremover men som oftes skjer det ikke noe.?:S virker som den ikke setter seg i gir og vill fremover. Og som oftes går den heller ikke i revers etter og ha prøvd få den i Drive.. noen som har vært borti følgende? Her omdagen så fikk vi den i drive og kjørte avgårde, kom ned en bakke og tenkte prøve sette den i revers bare for å se. Men nei da ville den verken det eller fremover.. Etter mye stuking og opp å ned med gir hendelen tok den til slutt tak (etter 5 min tenker jeg) Så vi kjørte opptimistiske som vi var/er videre. Så kom vi da omsider til vaskehallen der vi skulle vaske den. Tja tokk vell 10 min før vi greide få den i gir og ut av hallen. Men i første motbakke virket det som den datt ut av gir igjen.. Å da var det ikke sjans da ble det tauing tilbake.. Men nå om jeg går ut å starter den kommer den i revers og fremover før den plutselig bestemmer seg for ikke gå i gir i det heletatt. Det da om mann begynner å kjøre.. Takk for alt av svar=) hadde vært konge om vi hadde sluppet kjøpe ny kasse. Noe som var uklart i teksten så bare spørr=) Moderatoredit (R Andersen): Dette er et BMW-forum.
  6. Hei. Ja hadde vært fint med noen bilder=) har selv en g30 som jeg å en kammerat driver og restaurerer. Vet du åssen gir kasse det er? er det en 4L60E eller 4L80E?? Har noe trøbbel med girkassen som er i nå og det er en 4L80E=)
  7. Skiftet tremostat på en parkering på esso så er null stress, litt trangt er det men burde gå fint:D
  8. Olje service lampa må resetes når du bytter olje. Hjelper ikke bare bytte oljen, bilen nullstiller ikke intervall lampa av den grunn, men tar 10 sek å få null stilt den.. Men som sagt tidligere her ville jeg fått sjekket den om den lekker.. Hverfall fått bekreftet om det er din som lekker.. Og følge med på peilepinnen om det minker.=)
  9. Byttet bensinslanger nylig på min etter at det begynte lukte litt bensin. Viste seg å være morkene slanger som hadde sprukket opp flere plasser. Så mye mulig det er slangene dine som er gamle og trengs å skiftes;)
  10. haha ja en del:P
  11. hvor mye?
  12. de er ikke felgene som gjør de, som eg skrev har prøvd andre felger, 3 forskjellige faktisk so da vil eg si at de utelukker felger ganske sikkert Ja da kan du jo utelukke det;) jeg hadde samme problem en gang da var det skivene. :
  13. abs sentralen og følerene? om det fungerer som det skal.
  14. 2 ting, enten skivene eller ubalanserte felger.
  15. <-320 har såvidt jeg vet singel endestuss, og fra 325 -> dobbel;)
×
×
  • Opprett ny...