Gå til innhold

m20b25turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    445
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    john_deer87@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    trondheim

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

m20b25turbo's Achievements

  1. takk for det, ja håper den presterer like bra som den ser ut Motor specs er så godt som orginal med tanke på innmat, det blir motor bygging i vinter ja det var deilig med oppstart, helt sykt hvor snill og fin gange det er i motoren, må bare si det at M20n hørtes råere ut med z45 kammen, s54 hørtes jo ut som en pusekatt i forhold! nei de stripene vi snakker om var nok med på kjøpte hos oss begge, påført av en tidligere eier Tror også FTE har eid denne om jeg husker riktig ? Men vi to er jo enige om hvilken motor denne bilen egentlig fortjener ja ble cleant under panseret nå, absolutt alt er lakkert med coating og pulverlakk med struktur alt av bensinfilter, bensintrykkregulator, WG, Earls koblinger osv er black series, så målet med et cleant og "nøytralt" motorrom er oppnådd, bare noen få detaljer til som mangler men det kommer
  2. Ja da var det på tide å oppdatere litt i tråden min om hva som har skjedd i det siste blir veldig i "grove trekk" så får jeg gå inn på detaljer senere om jeg orker Men jeg tar dere med så langt tilbake som vinteren som var, hvor jeg kjøpte meg en Original E30M3 av R.Andersen her på forumet Bilen hadde en god del småplukk etter å ha stått mange år i en låve, men det så jeg ikke så veldig mørkt på for jeg hadde jo nå blitt en lykkelig eier av min første M bil og min drømmebil Har gjort mye med M3n med masse bilder underveis så isteden for å skrive masse om den så kan jeg vel lage en liten tråd om M3n i bilder og filmer. Her et bildet som den er i dag Jeg gikk i innkjøp av en e46m3 s54b32 motor som jeg egentlig skulle sette ned i M3`n med ESS kompressor kit. men før jeg rakk å gjøre dette så kom det en kar innom og ville se på den blå e30 turbo bilen min. han endte opp med å kjøpe m20 turbo motoren som sto i den, og dermed ble det forandring i planene mine. Kompressor planene ble byttet ut med turbo planer så bilen ble fraktet til JAAS gutta for grenrørbygging / innsug / oppkobling av sprut, dette angrer jeg ikke på kjørte meg en tur til jaas på inspeksjon runde, måtte jo ha med værdens råeste e21 på bildet jeg var jo passasjer på e21n når Jørgen bestemte seg for å smadre denne råskapet i autovernet på e30meet bare for å gi seg selv en unnskyldning for å bygge det enda råere og bedre enn tidligere! Bilen var nå tilbake i min garasje hvor jeg skrudde DAG OG NATT for å bli ferdig til Hot August night draget i byen her, men pga oppstarts problemer så ble jeg dessverre tilskuer i år jeg hadde jo innvistert i Hoosier draghjul for anledningen for jeg hadde fått pisk av diverse amcarer 2 år tidligere på dette draget så i år skulle jeg ha revange men jeg er klar til neste års drag i byen og jeg håper også det blir drag på neste e30meet på rudskogen flokket det nye custom dashbordet og prøvde meg på litt stickerbombing av detaljer, lurer på om dette blir byttet ut til carbon igjen som jeg hadde tidligere, vi får se i vinter legg merke til girspaken, ja jeg kan ta den med meg... hadde ikke noen bilder med draghjulene montert som den står nå, men dette gir jo en god pekepinn (nei jeg synes ikke drag kjøring er såå kult, men jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal tape et race mot en Amcar v8 bil igjen!!!) avslutter her med å si at bilen startet i dag takket være Geir Haugen, film kommer
  3. Send melding te ola og spør han, han kjøpte flex til sin, mulig det var svendsen eksos! Manometer får du kjøpt hos bjørnstad bil, de har både aeromotive og turbosmart på lager, samme gjengene på begge 2, TS btr manometeret er billigst. Mvh Paul
  4. Dette såg veldig bra ut rayman, jeg liker oppgraderingene du gjør på denne bilen, helt i min smak! Sveiset du inn den 3bolta sidefestet på diffen inn i traversen eller laget du et annet feste i front? Var det nødvendig å må flytte demperen i toppen?
  5. Har et par av din jeg å, men de er forbeholdt E30Meet, mulig de havner i magasin eller på nettsidene dems Tøft, gleder meg til å se!
  6. Veldig pene bilder Matsi! Den røde e30m3n som er CV registrert er min, takk for bildet
  7. Ikke så my som et lite takk en gang;)
  8. Om motoren allerede er ute og innmaten er demontert så kan du plane over annlegsflaten med ringene i! Ellers så er det endel svensker som har fylt sporene med et locktight produkt som fungerer til formålet. Jeg prøvde cooper på oringet blokk uten noen bearbeiding, på 2,1bar så blåste jeg pakninga(holdt hele bremsinga så du kan jo være heldigere enn meg)
  9. Så nå blir det cooper på o-ringet blokk?
  10. Jepp! Funka overhode ikke!
  11. Jeg kjøpte nytt sort gulvteppe til e30m3n på gs bildeler (samme gulvteppe som vanlig e30)
  12. Klett krever mange audier livet, spesielt rundkjøringa! dette er og forblir bmw bygda! Audi på klett er egentlig ei lang og trist historie som inneholder kondemnering, stempler i bunnpanna, register ras, ledningsnettbrann, oljebrann osv osv osv .... sendt deg PM.
  13. jeg har en slik s4 2,2tq sedan med 5tr.manuell kasse som har hatt en liten brann under panseret som du kan få kjøpe, den står i veia på gården her så du skal få den billig! (komplett audi delebil er greit å ha stående for din del som nå eier en )
  14. Jeg ler meg nesten i hjel for at du bor i (gjørmehølet) skogen for tiden, for er det noe du er kjent for så er det å holde biler rene og pene til en vær tid! dette veit jeg gjør vondt langt inn i ryggmargen din! Bilen har blitt meget tøff med de modifikasjonene du har gjort til nå, prikken over i`n blir TRF trimminga dette blir bra !
×
×
  • Opprett ny...