Ja nei, vedlikeholdet ved normal bruk har ikke vært avskrekkende egentlig.
Verre med konstant grisekjøring på og av bane, hvorpå mesteparten som har røket til kan avskrives satsing på banen. Kan fort blir litt i overkant dyrt i lengden
Hadde store planer først, men la om en del når det gikk mot skole igjen og satset på rent vedlikehold.
Takk for tipset, skal sjekke ut når skattepenger kommer og sommerjobb er på G
Veldig interessant prosjekt det der, følger med for litt lærdom og inspirasjon du. EN dag!
Husker det var en her inne som holdt til i Bergen som hadde gjort det samme, komplett M5 alle veier men med M54B30 og kompressor i bunn. Mener å huske tallene var 450hk og 560nm, strøken bil å selv på nært hold og på papiret litt av en M5-killer(var vel det som sto på show-skiltene hans og).
Må få ting på stell nå, er jo nesten sommer! Eg heie på deg!
Og sommerdekk, som du så på lørdagen, allerede på