Gå til innhold

kent879

Medlem
  • Innholdsteller

    87
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kent879

  • Bursdag 07/28/1990

Contact Methods

  • MSN
    kentcs@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Hitra

kent879's Achievements

  1. Da har det blitt innkjøp av 3,5 literen, Å motoren er prøvemontert i motorrom. Men lurer på siden motoren kommer ifra 735 om det er forskjell på labbene som sitter fast på motoren kontra en motor som er ifra E34? Dette pga synes motor kommer så nærme torpedovegg. Altså motorfester M30B35 E34 kontra M30B35 E32?
  2. Skrik ut om noen har dette?
  3. kent879

    BMW E34 535i

    Hei Er det noen som vet om svinghjulet ifra m50 passer på m30 motoren samt girkasse ifra m50? skal kjøpe en motor, men det har orginalt stådd en Automat kasse på den, å skal bygge om til manuell.
  4. Hei Litt om meg selv Kent 23 år jobber som bilmekanikker hoss BILMAX AS (www.bilmax.no) Teknisk info om bilen BMW E34 1990 520i Byttet motor ifra M20B20 til M50B20 ikke gjort av meg. Har eid en BMW E34 i snart 4 år nå, som jeg har bestemt meg får å begynne å pusse opp. første planen er å få fikkset kokinga. så videre er det vell planen å trimme. Utgangspunktet mitt som jeg kune tenkt meg å bygge på er en 3.5l motor som konverteres med turbo For at det skal gå i boks så trenger jeg det som er nevnt på listen nedenfor, så viss noen skulle ha noe er det bare si ifra *M30b35 Motor *Ledningsnett og Hjerne. *Grenrør *Skinn inntriør *M5 Frontfanger *M5 Bakfanger *Girkasse? Bilen har stått lagret i garasje på Hitra men har vært å hentet den nå. Hær er et bilde ifra turen Nå har jeg fådd bilen til min arbeidsplassen å er klar til å gå på med et godt pågangsmot til prosjektet. Første del var å finne ut hvorfor bil koker, så etter litt feilsøking med trykktester av kjølevann så ble konklusjonen å rive topppen. dette gikk greit, topp så bra ut ifra øyesyn, så den ble ikke testet. Men bare satt på igjen. Brukte de samme toppboltene. å ettter sammensetting å timing så var det dags for oppstart Den suste å gikk greit men kom alldri så langt at jeg fikk lufta den ordntlig pga toppakninga hadde lagt seg dobbelt i framkant av toppen, å dær rant det ut olje Da var jo saken enkel, toppen måtte av igjen! Etter å ha tatt av toppen fikk vi se en ødelagt pakkning, dette var grunnen til olje lekk i forkant ved registerkjede. Da var det bare å bestille ny pakning. denne gangen ble det bestillt Toppakning å nye Strekkbolter ifra GSbildeler avd Trondheim Under sammensetting så ble det også byttet til ny vannpumpe samt noen vannslanger å vacum slanger. Denne gangen så ble bilen okei, ingen bøyd pakkning, å en god bil som ble luftet etter noe knot med vannslanger som hang litt hær å litt dær Hær er noen bilder
  5. Har et spørsmål anngående vannslanger, for har ikke sirkulasjon rundt om i motor og radiator samt varmeapperat register. * Spørsmålet er som førlger hvor skal de forskjellige vanslangen i motorrommet festes, feks 3 rør på torpedovegg ifra register, hvor skal hvær enkelt slange? * Hvor skal vannslangen som festes i bakant av motor stå? * Er det krise om den lille EL-sirkulasjons pumpa ikke fungerer? Lurer på dette, for jeg har mistanke om at forrige eier har vært ut å inn med motor et par ganger. MVH Kent
  6. 3000 for motor mvh Kent
  7. Byr deg 2000
  8. 10.000
  9. Byr 5000 MVH Kent Larsen
  10. Hei ale dere Ønsker å kjøpe en e36 coupe ti maks 16000. Den kan godt være rustet litt, motorprobemer, ikke eu godkjent, bulket. Mer som et prosjekt for å si det kort. Men for dere som har en i fin stand, sleng opp bilder! Det eneste kritteriet er at det ikke skal være AUTOMAT! Den kan ligge hvor som helst i landet fortell litt om det du/ dere har å selge hær eller sen meg en e-post på kentcs@hotmail.com MVH Kent Larsen Kan legge til at jeg har en M50b25 med ledingsnett og hjerne, viss noen vill bytte?
  11. Ja, har det noe å si hvor de er jordet da, så lenge de er jordet?
  12. Det stemmer
  13. Ja, har prøvd med 2.0 ecu. Men for sikkerhet, vet du va veivakselsensoren skal ligge på i ohm?
×
×
  • Opprett ny...