Gå til innhold

bvlgari

Medlem
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

bvlgari's Achievements

  1. .. og for all del sett den på bukker eller oppbrukte dekk. Eg kjøpte vinterlagret bil, måtte bytte ut de u-runde dekka...
  2. Legg gjerne ut en tråd med bilder og info fra turen! Pen bil! Har en del bilder og slikt liggende fra turen på z4-forumet: http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic ... 36&start=0
  3. 97 og 98 157 161 186 6 13 23 33 37 60 63
  4. Tok meg en liten kjøretur, disse bildene er fra Furka-passet i Sveits, 2436 moh. Fantastisk opplevelse i nydelig natur
  5. Kan være at katalysatoren begynner å tette seg. Dette skjedde med meg med samme bil, og hadde like symptomer.
  6. Stemmer det, og takk Fargen på skinnet var ikke så rød/rosa som bildene vil ha det til, men mer okserød/brun. Veldig fornøyd ihvertfall!
  7. Eg fikk plass. Og etter en liten prøvetur med taket nede, så var eg solgt.. Så på torsdag blir eg z4-eier eg også Btw, 2.2 ltr, svart, kjørt 59k.. Med rødt skinninteriør... Sikker på at din står i garasjen enda?...
  8. Når en først er inne på z4.. Har selv planer om å kjøpe en slik, men etter å ha lest litt rundt på z4-forum ser eg at en del som mener det er litt snaut med benplass. Og siden eg er 190+ høy så lurer eg litt på om eg får plass, og samtidig mulighet for komfortabel sittestilling?
  9. Lite info på nett gitt, men fant ut av det via et lydklipp hos Radio1.. Starter 11 fra Vågen, og deretter inn til Prekestolen. Pause fra 1-3 på Oanes, og deretter fartsetappe ut Høgsfjorden og tebake til Buøy.. Kan bli gøy
  10. Noen som vet når løpet begynner i morgen? Må vel ta båten ut å kikke litt regner eg med
  11. Hadde og samme problemet.. Vanskelig å låse når det er kaldt, får låst tilslutt, men vil ikke opp igjen senere.. Hos meg var det vaieren til håndtaket som hadde satt seg fast inni vaierholderen. Litt smøring og lirking så løsnet den og alt var iorden. Litt kjipt at døra er igjen, siden du nok må skjære hull i trekket.. Du får nemlig ikke av trekket på innsiden når døra er igjen. Av med batteri, av med airbag, skjære hull videre i gummipakningen på innsiden - og vips så er du inne og kan komme til låsen.. Nytt trekk koster 3-500 på koed.dk. Men du kan jo prøve andre alternativ først kanskje.. hehe..
  12. Var og hentet bilen, og fasiten ble : 2 timers arbeid. Helt kurant Dette var på Bilkilden i Stavanger.
  13. Så mellom 1 og 5 timer, med sannsynlighet på 3 timer, og håper på mellom 1 og 2 timer, men frykter 4-5 timer ? Eg regnet også med at det skulle være en kurant jobb, men det fristet ikke å gjøre det selv i 6-7 minus og snøbyger ute på parkeringsplassen.. Noen hadde en genial reklame for noen år siden: "Hva har pengene dine gjort for deg i det siste ?"... Nei men siden verkstedene også skal tjene penger, får en vel regne med at de skriver 3 timer da, inklusiv litt prøvekjøring og slikt. Takker for svar ihvertfall
  14. Siden ikke alle her inne på forumet er like handy og født med skiftenøkkelen i handa, hender det at vi må sette bilen inn på verksted. Men det er også mulighet for å bli lurt når slike som meg setter bort bilen, da eg ikke har peiling på hvor mye tid det vanligvis tar å skifte de enkelte ting. Regner med eg ikke er alene om dette.. Eg skal skifte: - Dynamo - Servopumpe - Viftereim Hvor mange timers arbeid er normalt dette? Er en 520ia, e39 -97.
  15. Dersom det er under 300 bilag i løpet av året kan excel brukes. Hobby og hobby.. Det er en flytende grense som avhenger av flere faktorer. Men det er jo en del annonsører og webshop her som kan gi nok omsetningsgrunnlag for å registrere selskap og momsregistrere seg etc.
×
×
  • Opprett ny...