Gå til innhold

Stormracer

Medlem
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Drammen

Stormracer's Achievements

  1. 4 stk 7 serie, E32, dører selges. Det er elvinduer i samtlige dører,samt proffsota ruter. Dørene er i diamantsort. Dørtrekk følger ikke med. Mangler også dørhåndtak på førerdør. Pris: 2000 kr. Er du interessert ring; 99154351
  2. Jeg har samme problem med vibrasjoner i min m47 som du beskriver. Tenkte å bytte motorfester nå snart. Kikket litt på forumet her og da fant jeg en tråd om dette. Det er vist litt knot å komme til mutteren til motorfestet på passasjersiden. Du kan jo ta en kikk på tråden : viewtopic.php?f=1&t=158196&hilit=m47 BMW 2002 Fredrik: har du en lettere løsning på å løsne mutteren enn det som er beskrevet i den tråden hadde det vært fint =) Fint om du kommer med en tilbakemelding på om vibrasjonen gir seg etter du har byttet motorfestene =)
  3. Takk for kjapt svar =) Men hva er denne ballasten ? Det har jeg ikke hørt om før.
  4. Jeg har en E46 touring 2001 mod. Xenonlykten på venstre side slukker 1 minutt etter den er slått på. Da kommer feilmeldingen opp inne i bilen. Men hvis jeg skrur av å på lykta, begynner den å lyse igjen. Da slukkes feilmeldingen. Men bare i ca 1 minutt, før jeg må gjøre det samme igjen. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? Kan også nevne at høydejusteringen av lyktene ikke er helt riktige de heller. Justerer seg plutselig helt ned også helt opp, mens jeg kjører, men ikke ved oppstart, som de skal.
  5. Ønsker å få kjøpt en diff til 525 94 mod så fort som mulig=) PM meg om du har en liggenes Mvh Bjørn-Erik
  6. Solgt diffen?
  7. Takk for kjappe svar=) da får jeg prøve å tette luftenippelen 100% hvordan sjekker man CO?
  8. Min 93 mod 525i M50 koker. Jeg har byttet termostat, men dette var ikke problemet, for jeg har forsøkt å koke den gamle og den åpnet. Det som skjer er at bilen holder seg på arbeidstemp så lenge den går på tomgang. Jeg har også varme fra vifta inne i kupeen. Men når jeg har kjørt ett par minutter begynner tempraturen på vannet å stige. Dersom jeg parkerer og lar bilen stå på tomgang, går tempraturen ned igjen til arbeidstemp. har prøvd å lufte utallige ganger, men kan luft være problemet når bilen bare koker når den kjører, samt har varme ifra vifta? Jeg ser også at når tempraturen stiger, bobler det litt vann opp fra luftepluggen. Skal denne være 100% tett? Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve?
  9. Det samme skjer med min bil inniblandt, men hvis jeg prøver å starte å dette skjer, vrir jeg nøkkelen helt tilbake til 0 og prøver å starte igjen. Det hender at jeg må gjøre dette 4-5 ganger før den starter, men det har alltid gått tilslutt Du kan jo prøve dette
  10. Ja, fikk liten klaring Men er tøft sånn utseendemessig, men skal jo gå an å bruke bilen også
  11. Takk for det=) Det er FK coilovers, husker ikke helt typen i farta..Hehe.. Er fint å kjøre med de coiloversa, men den er høynet nå som det er vinter.. tror ikke jeg slepper den like mye ned igjen til sommeren, som den var denne sommeren, for det var ikke greit å komme seg over noe som helst av dumper Men er gromt å kjøre med på sommeren og på bane:)
  12. Dette er min 525i 24v=)
  13. Jeg skal bygge om min 520 12v til 525 24v og jeg lurer derfor på hva som må gjøres med drivverket?!
×
×
  • Opprett ny...