Fjører og dempere som sitter på bilen nå er org m-tech,men den ble ikke levert slik fra fabrikken tydeligvis.
Forrige eier har ettermontert det.
Jeg aner ikke hvordan reglene er da,siden det er org. BMW deler,men ikke fra fabrikk.
Det blir som å ettermontere et m-techratt, m-tech plast etc.
Bilen er typegodkjent med det, dermed skal den gå gjennom eu-kontroll uten mangler.
Jeg ville kontaktet Statens Vegvesen og fortalt dem om episoden. De er ganske strenge på at kontrollen utføres korrekt.
Hvis fjærene er den eneste mangelen, bør du nekte å betale noe for etterkontroll.
Jepp,det er det jeg mener også.
Eneste jeg er usikker på er om man trenger 4-hjuls kontroll etter montering av M-tech understellet.
Dersom man trenger det har jeg jo egentlig ikke så mye jeg skulle sagt.
S.Arnesen: Vet du om sjappa på Rokkeveien kan bytte ett bremserør for meg og eller (om de har rør og utstyr til å kone disse med)?