Gå til innhold

Hogstad

Medlem
  • Innholdsteller

    52
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    chogstad@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Tønsberg

Hogstad's Achievements

  1. Hei, Noen som har en delemotor stående, hvor det hadde vært mulig å pelle av reimhjulet som står på veiva? Mitt lager fryktelig mye lyd om dagen. tlf: 928 94 745
  2. Hola, Byttet i dag ut min m20b20 med en m20b25. B25'n kommer fra en E34, så har flyttet over motorfester. Girkasse er den samme. Men nå står girkassa 1.5-2cm for langt bak, så mellomaksel (opplagringa) og spakstell passer ikke lenger. Har kontrollmålt både b20-blokka og b25-blokka og motorfestene står helt likt. Så logisk sett skal det jo ikke være noen forandring. Oppsummering; Blokk er kontrollmålt og er identisk Samme motorfester Motorfestene står riktig (havner enda lenger bak om jeg snur de) Er bare et sted motorfester passer i traversen Motorfester er hockeypucker med gjennomgående bolt, men er de samme som stod på b20-motoren. Noen som har noe forslag?
  3. Har listet opp alt på en finn-annonse Da jeg ikke er så mye ved data'n er det best om kommunikasjon går pr tlf / sms. 928 94 745 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50566264
  4. Har du 885-topp? Pris og hvor i landet?
  5. La meg under og kikket i dag .. kontakten så fin ut den.. ledningen var det værre med Kontakten stod i, men ledningen var rivd ut å lå et annet sted i motorrommet .. så gamleeier har vel klart å rive den av når han bytta motor og gitt faen .. Men fikk lodda på igjen, så nå funker det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  6. Hei, Har en E39 som er ganske tung på rattet. Bilen har servotronic og mistenker det er denne som tuller litt. Den er tung hele tiden, og det er nok olje og ingen ulyder. Ingen feilkoder Prøvd å søke litt rundt men var ikke like lett å finne svar. Noen som vet typiske ting det kan være, eller hvordan sjekke opp i det?
  7. http://www.r3vlimited.com/board/archive/index.php?t-70622.html Fant dette på google.. Står i et av svarene litt lenger ned på siden "The M3 windshield is a completely different shape/size and is mounted directly to the body via a structural adhesive. It's impossible to use the M3 w/s on a regular E30 without changing the windshield frame."
  8. Et kjapt søk på "Bmw m10 turbo" på youtube fant mye morro
  9. Da har det skjedd ganske mye på denne i det siste, men har ikke fått oppdatert så jevnlig her.. Så kommer en stor update nå, så får jeg heller bli flinkere til oppdatere jevnlig senere Handlet turbomotor, og søknad ang ombygging er sendt til BT Status i dag er at bilen er mer eller mindre helt ferdig sveiset for rust. Lommeboka har også fått kjørt seg, har bl.a kjøpt inn; - m20b23 turbo - svart skinninteriør - nye forskjermer, kanaler, bakskjermer - "nytt"/brukt panser, takluke og bakluke - M-tech ratt - Dører med vesentlig mindre rust enn de som stod på - ... og mye annet småtteri. Det som er prioritet nå om dagen er å få sparklet bilen ferdig, og få begynt å pusse ned hele bilen slik at den er klar til å leveres til lakkerer for å bli hel-lakkert. Legger ut en del av bildene jeg har tatt underveis, ikke nødvendigvis i kronologisk rekkefølge.. Bilder; Dett var dett for denne gang
  10. Bakluka har jeg allerede fått tak i Oppdatert første post.
  11. Sendte deg en PM ang dører til E30.
×
×
  • Opprett ny...