Gå til innhold

addemann

Medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Kjøretøy
    E91 318d

Nylige profilbesøk

508 profilvisninger

addemann's Achievements

  1. Kjørte en dag så hoppet både turteller og speedometer opp og ned og mange varsellamper blinket, dette gikk over etter en stund. Bilen sto i 3 dager så hadde den motorlampe, var lur og slettet feilkoder uten å sjekke mere. Nå har den konstant gul abs og antispinnlampe, finner ingen feilkoder for abs feil eller andre sensorer som er kjent for å fremheve dette. Har forstått det som at abs sensor gjør att det kommer en større abslampe på displayet under og cruisecontrol slutter å virke. Cruisecontrol virker og jeg får lampe for rød bil på jekk (bremseservice?) med en gang man åpner døren. Slitasjevarsler er gåen så har lyst bremselampe en god stund før dette skjedde.
  2. Grått på grått er kanskje litt kjedelig men, står også oppgitt uten sportsunderstell og m-sport hvis man søker opp VIN. Men fortsatt billig synes jeg da
  3. Disse er vel også replica, men med rett feste vertfall http://www.shiftknobs.eu/en/45-bmw-wooden-shift-knobs
  4. Slakk/def kjede er jo mekanisk feil så heller mer mot sensorfeil mtp at det ordner seg når du stopper og starter igjen. Skulle vel skannet den for feilkoder.
  5. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110415800 Var ikke dette fin pris? Eller har LCI med xdrive falt så mye i pris også?
  6. Radiatorlokket slipper ut trykket ser jeg, er nok toppakninga som er gåen ja, saker sjø
  7. Lurer på om det er toppakninga nå jeg, ble så intenst med trykk i slangene att ene smallt rett av + at det lukter eksos av kjøleveska
  8. bytta topp til ekpasjonstanken ista og kjørte en liten tur, når jeg kjente på slangene så var de normale og tempen var bra, så får se hvordan det utvikler seg når jeg får kjørt litt lengre:)
  9. Det varierer litt, mn står på driftstemp en stund før den begynner, å da stiger den fort til rødt
  10. Tror ikke det er toppakninga, ryker ikke og olja er ren, kommer ikke eksos ute av ekspasjonstanken heller.. usikker med tanke på vannpumpe da
  11. Har en 318 som har begynt å tulle nå.. Plutselig mistet jeg varmen i kupeen, så begynte den å gå varm og var bare den øverste slangen på radiatoren som ble varm. Bytta termostat igår så kom varmen tilbake i kupeen og den andre slangen fikk varme når termostaten åpnet seg, men driver fortsatt å går varm og lager alt for mye trykk i kjølesystemet.. har luftet den flere ganger også, så lurte på om noen har vært borti det samme og muligens har noe svar på dette? Eller skal slangene være så harde at det virker feil?
×
×
  • Opprett ny...