Hva var det som kostet så mye penger da? Har ikke kosta på min ei lusen krone utover drivstoff det drøye halvåret jeg har hatt den. Fungerer feilfritt for min del..
Converteren i girkassa rauk = 34 000,-
Luftmassemåleren rauk = 3500,-
Nye glødeplugger = 9000,-
Inn på verksted 6 ganger for å slette feilmeldinger som stadig dukker opp = 7000,-
SVINDYR service : 4500,- for vehicle check, der de ikkje gjorde NOE fornuftig (eg sjekket servo-olja og frostveska etter servicen, det var HELT tomt ).....BMW kokstad - eg kjefta dei huden full og reiste ALDRI der igjen.
Utallige småfeil som ; nykking, diverse feilmeldinger dukker opp, PDC sensorene slutter å virke med gjevne mellomrom, bilen rister og hopper når den startes om vinteren.
Webastoen sluttet å virke, men "fikset seg selv" helt plutselig...men detter ut og inn.
....eg kan holde på med lista i det uendelige! Men trur eg var svært uheldig med kjøpet av denne E60n...fordi ALT var galt med den til slutt men alt blei reparert før eg solgte den ....da gadd eg ikkje meir utgifter... Så nå kjører eg Ford Focus ST med 3 års garanti og eg storkoser meg Eneste eg savner frå E60 er den FANTASTISKE kjørekomforten....
Ang. småkjøring. Bur 5min unna jobb, så blei jo litt lite kjørt i vekedagene. Men eg 'råner' ein del, fordi eg liker å kjøre bil (med litt motor i!) - og det blei langturer innimellom. Så eg vil ikkje sei at det var veldig mye småkjøring. Skal ikkje ein bil / bmw e60 tåle det? Nei, da styrer eg heller unna