Gå til innhold

DanielMK

Medlem
  • Innholdsteller

    1187
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om DanielMK

  • Bursdag 03/20/1989

Contact Methods

  • MSN
    jaujau_3@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Voss

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

DanielMK's Achievements

  1. Har aldri hatt GTi, men eier den argeste utfordreren til GTi Focus ST (også kalt XR5 turbo eller ST225). Morsom liten bil med 225hk rekke5 under panseret. Bare lyden fra motoren er god nok grunn til å kjøpe ein ST...!
  2. Ingen? er lov å komme med bud. Send PM til meg
  3. Det ligger å støver ned på soverommet mitt ..
  4. Ingen som trenger nye mtech sideskjørt ? ..
  5. Fortsatt til salgs, da han som hadde kjøpt det aldri tok kontakt igjen. Fortsatt helt nytt sideskjørtsett til E60/61 . Ligger å støver ned.. Bud?
  6. Eg husker iallefall at eg stresset noe enormt med å finne replica av disse til min E60 .. men fant aldri. Sendte utallige mail til forskjellige felg-forhandlere, men ingen hadde... Så..
  7. Walkabout : Shadow-line betyr rett og slett ein bil uten chrome. Dvs, du erstatter chromelistene rundt vinduene med svarte lister, og om du vil så kan du også erstatte chromegrillen med svart grill Ang. "lysvingene" (du meiner "øyebrynene" tipper eg) så veit eg ikkje. Men høyres rart ut at det trengs ein software update? Disse lysene var iallefall originalt på min 2004 530D da eg hadde den .. Sjekket at lysene er der, og at alt er koblet til rett?
  8. Åhhh... HÆRLIG! Har ikkje ord
  9. Hmm.. Kan hugse eg hadde samme problem på min e36. Men fant aldri ut av det... Men det kom og gikk.
  10. Wow lange bremsespor.... han må ha hatt litt fart ja! kjipe greier...!
  11. Er det du som kjører til Voss / gjennom Voss av og til? Har møtt ein 1-serie hvit coupe fleire ganger på den vegen Nydelig bil forresten! Blei skamfeit med senk og felger..!!
  12. Nei, den var ikkje trimmet med tuningbox. Den var chippet/remappet via datakontakt av ein som driver tuning firma (www.rstuning.no), han brukte god tid og testet bilen etter at den var tunet. Men kanskje det var det som tok knekken på converteren ja..
  13. Hva var det som kostet så mye penger da? Har ikke kosta på min ei lusen krone utover drivstoff det drøye halvåret jeg har hatt den. Fungerer feilfritt for min del.. Converteren i girkassa rauk = 34 000,- Luftmassemåleren rauk = 3500,- Nye glødeplugger = 9000,- Inn på verksted 6 ganger for å slette feilmeldinger som stadig dukker opp = 7000,- SVINDYR service : 4500,- for vehicle check, der de ikkje gjorde NOE fornuftig (eg sjekket servo-olja og frostveska etter servicen, det var HELT tomt ).....BMW kokstad - eg kjefta dei huden full og reiste ALDRI der igjen. Utallige småfeil som ; nykking, diverse feilmeldinger dukker opp, PDC sensorene slutter å virke med gjevne mellomrom, bilen rister og hopper når den startes om vinteren. Webastoen sluttet å virke, men "fikset seg selv" helt plutselig...men detter ut og inn. ....eg kan holde på med lista i det uendelige! Men trur eg var svært uheldig med kjøpet av denne E60n...fordi ALT var galt med den til slutt men alt blei reparert før eg solgte den ....da gadd eg ikkje meir utgifter... Så nå kjører eg Ford Focus ST med 3 års garanti og eg storkoser meg Eneste eg savner frå E60 er den FANTASTISKE kjørekomforten.... Ang. småkjøring. Bur 5min unna jobb, så blei jo litt lite kjørt i vekedagene. Men eg 'råner' ein del, fordi eg liker å kjøre bil (med litt motor i!) - og det blei langturer innimellom. Så eg vil ikkje sei at det var veldig mye småkjøring. Skal ikkje ein bil / bmw e60 tåle det? Nei, da styrer eg heller unna
×
×
  • Opprett ny...