Gå til innhold

4den

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Malvik

4den's Achievements

  1. Vrir på tenningsnøkkelen. I posisjon 1 vises antall km og sikkerhetsselevarsellampen på. På andre hakk skjer ikke annet enn at det som lyste på hakk 1 dimmes ned slik at det nesten slokner. Vrir til startposisjon, intet annet skjer. Monterer voltmeter på batteriet, det viser 12,6V hele tiden. Måler på baksiden av tenningslåsen der strømmen kommer inn, så er det i posisjon 0 og 1 samme spenning som på batteriet. Vrir så til "tennings-hakket" (2) og batterispenningen detter til ca 1,96 volt på baksiden av tenningslåsen, men fortsatt 12,6V på batteriet. Likedan i posisjon for start (3). Tar nøkkelen tilbake til 0 eller 1, og etter noen sekunder er det 12,6 volt inn på tenningslåsen. Står den i posisjon 1, så vises antall km og sikkerhetsselevarsellampen med normal styrke etter noen sekunder. Idet at spenningen blir normal, så høres et klikk bak hanskerommet. Kobler til et hjelpestartbatteri med startkabler, så starter den med en gang. Den starter på neste forsøk uten ekstra startbatteri, men på 3 forsøk er den "død" igjen! Finnes det noen med erfaring om dette?
  2. Synd å høre at det har gått på dynga, ..men det kan se ut som at noen kanskje kan ha enda. Det er bare sitteputa bak som er revnet, ellers er det kjempefint. Er veldig i tvil om jeg skal bytte til skinn. Foretrekker orginalen enda ihvertfall. Jeg har dette i en gammel bil som ikke brukes så mye, så jeg syns det får "hyre".
  3. Bakseteputa har revnet. Ønsker å kjøpe ei hel. Noen som har ei tilsalgs?Se vedlagt bilde av mønster. Alternativet er å bytte alle setene til svart skinn. Dette er en todørs bil, men jeg kan vel bruke de gamle "stammene", med vippefunksjonen. Altså flytte over litt......
  4. Fortsatt tilsalgs?
×
×
  • Opprett ny...