Gå til innhold

gatebil76

Medlem
  • Innholdsteller

    266
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gatebil76

  • Bursdag 04/13/1976

Contact Methods

  • MSN
    henning_lar@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    bergen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

gatebil76's Achievements

  1. Bilen som måtte vike for m3. ble litt skummelt med en 1.15 registrert bil på treff
  2. Tzunami \\\ var bare bagateller. gasswire var montert feil\ stod i nederste hullet på brakket og øverste feste på spjeld. så den fikk bare sånn ca halv gass:) og den hadde feil melding på tenningsjustering og gikk på nødprogram. fikset dette og byttet vanosfilter.
  3. ble liv i kjelleren på 3,2 en etter å ha rettet opp i feil justeringer som var på den og fy så gøy med ekte hk uten turbovas.. kun dekk skift å tenke på. hehe
  4. Hei.. noen som fikk bilde\film av min nye e36 m3 på rudskogen gatebil 2012. Hvit med sort tak\strobelys
  5. Noen som har prøvd å montere nissan skyline rb25 motor i bmw e39. kjøpte en skyline r33 og brukte den på gatebil. fungerte meget godt og fikk en vill ide....
  6. det er viktig at mellomaksel blir montert riktig. skru fast forran og bak så i midten. så lageret blir uten spenn. akslingen er også avballansert. kan ett lodd ha falt av under demontering.
  7. Den er limt.. betalte 4600 med ny rute.lim.Alle pakninger og arbeid...dette var en meget god pris
  8. Denne står på en presshylse og sitter i klem. sitt på mutter\bolt i enden og gi den en smell...
  9. La være.... blir mye mere kantete og ikke så smud å geare. og sliter sykronringer mye mere gr kjappere gear skift..
  10. Enkelt å greit. hk selger. nm vinner løp. 1000hk fett.....prøv 1000nm
  11. beste er vel å bytte da det ofte er slakk i staget som gjør simmerring urund og du får lekasje.. tror det går an å bytte en hylse og så simmering men blir vel mere arbeid en det er værd.
  12. Jo mere fjærene blir strammet jo høyere blir bilen . skjønner tanken din men jo mere du slakker jo lavere blir fjæren justert ned på demperen og lavere blir bilen,
  13. med mindre det er 36minus grader på vekstedet så er din temp føler for motor defekt.. da får den alt for mye bensin bytt den du.
  14. Står at din motor temp er minus 36grader. dvs kortsutning i temp føler og den gir alt for mye bensin.. bytt temp føler
×
×
  • Opprett ny...