Gå til innhold

stian1990_2

Medlem
  • Innholdsteller

    514
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Bodø

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

stian1990_2's Achievements

  1. Om du er i tvil ville jeg bytta den. Hos meg kortslutta den, og tok sikkring nr 15 slik at jeg ikke fikk start. Ble tauing, feilsøking og bytte av føler. 5 raske høvdinger ut vinduet.
  2. Jeg synes min også slo endel i tredje gir. Jeg tok et etterlengtet flush av kassa, og mulig jeg lurer meg selv, men jeg synes problemet ble bedre. Den girer mye mykere mellom girene. Skal sies at Han sa at olja var svart! Og min har kun gått 175k..
  3. Det var bryteren som var problemet ja. Dette er delenr fra GS: 51248168035 Fulgte bare videoen Tok meg ca 10 minutter.
  4. Det er sedan det er snakk om. Hvordan del var den mikrobryteren Jokkke? del nr 29 på bildet? http://gsbildeler.no/nettbutikk/varer/D ... 41/41_0055
  5. Heisann.. Prøvde og finne svaret på google, men det var kun om den ikke kunne åpnes med nøkkel og med elektrisk. Jeg har et problem med at jeg ikke får åpnet bagasjerommet med handtaket bake, men om jeg åpner med nøkkelen trådløst så popper den opp, noen som har noen tips eller har vært borti det samme så jeg vet hva jeg skal se etter når jeg begynner og demontere ?
  6. Jeg har også god erfaring med autoteam generelt. Kjempegod service der, rimelig er dem også. Bremserøra mine hadde piteliiiit overfalterust, ingenting og bry seg om egentlig. Var på et annet verksted og det ble 2´er feil samt svetting fra motor også ble feil. Autoteam skrev det ikke som feil, men fortalte meg at det burde vært gjort noe med. Sparte meg for noen kroner på stedet så kan jeg heller fikset det senere.
  7. Beklager at jeg vekkker en gammel tråd. Men jeg har akuratt samme problem, noen som vet hva det kan være? Fant du ut av det Nils Magnus? Jeg kjørte bare en tur, da jeg så at batterilampa lyste. Kjørte inn på en avvei for og prøve det letteste først og resette liksom. Og der sto jeg gitt. Får ikke start igjen.
  8. Noen i Bodø området som kan hjelpe meg litt? Har fått litt smått rust inne i bensinlokket på min E39, skulle gjerne ha fiksa det før det blir værre. Betaler såklart en pris vi blir enige om.
  9. Dette virket jo veldig interesangt. Må henge meg på denne tråden. Lurer på det samme som m520 foresten.
  10. Ville gjort som Oleo sier her for og finne synderen! Det finnes foresten tangamperemeter som du bare hekter rundt pluss kabelen istedenfor og koble den i serie. Personlig synes jeg det er litt lettere.
  11. Helt enig ! Ville heller kjørt en time lengre på ordentlig vei enn og pine seg gjennom sving og hump dritten i Nordland. Huff for noe dritt.
  12. Om du har blandet BLÅ veske med RØD så blir det tull ja
  13. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1153415 http://www.justanswer.com/bmw/5tfdq-bmw ... pd170.html Også videre, om du søker etter "Fuel trim limit, bank 1" på google kommer det opp en haug av ting. Det som går igjen er tydeligvis luftlekasje på inntak, så ville sett på det først
  14. Min personlige erfaring er at den er litt treigstarta på vinteren, så jeg heiv på 10L bensin på de værste dagene og da ble det slutt på det. Forbruket gikk litt opp, sier det ligger på rundt 30% mer, men du sparer jo alikevell. Jeg er ikke helt sikker, da jeg egentlig aldri gadd og være så nøye på det. Bare fylte jeg. Bytta ingenting, jeg kjørte 50/50 blanding en god stund etter at jeg hadde bytta for og få bort div rusk og slik i slanger siden etanol kan gjøre at dette slipper. Så bytta jeg bensinfilter når jeg gikk over til 100% etanol. oleo har en tråd om etanol du kan lese som omhandler dette med etanol. viewtopic.php?f=1&t=195302
×
×
  • Opprett ny...