Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Jeg kom på at jeg ikke har lagt ut noen bilder av stereoen Kjøpte ny forsterker for å få subben opp og gå Dørene begynner å ta form Avfettet fire ganger også lagt på tre lag med silent coat. Lagt på enda et lag men ikke samme type Det ble tykt ja Ferdig Så var det litt skruing. Nye bremseklosser. Det trengtes! Gammel vs Ny Hit forsvant rondella
  2. Har du et godt råd for å få den ut?
  3. Takk Det blir veldig spennende! Skjønner jeg godt. Coilovers er noe eget Har fått montert bak men ikke senka den pga sommerhjula er på touringen Skruen til bremseskiva forran ble også rund så har litt ekstra jobb
  4. Har en strøken passasjer stol
  5. Siden min E34 skulle få litt oppmerksomhet så fikk denne være med på morroa De skulle på min men markus var fast bestemt på at de skulle på denne
  6. God morgen folkens Det er en stund siden sist men sesongen nærmer seg og da er blir det litt å gjøre For å fullføre bildet fra forrige side så fikk jeg en refleksplate fra koed Denne kom dagen etter Demping til dørene samt vinyl til å trekke opp panelene med Tatt av dørtrekka, pensla de med polyester og begynt å vaske dørene for at dempemattene skal sitte ordentlig Rondella må jo også gjøres respektable til sesongen Tok med noen slike Dro hjem med en slik 525tdsa Skal bli brukisen til meg og Markus e30 viewtopic.php?f=6&t=256819 Enda en pakke Jeg har begynt dempingen av dørene Bakfangeren og sideskjørtene er endelig sendt til lakk Coilovers og Rondeller kommer på i morgen
  7. Kjipt at det ikke er i nærheten ja.. Jeg må kjøre en time samt at par det er kun et par ganger i året Jeg er er også veldig spent Du vet jo hvordan den blir inni da
  8. viewtopic.php?f=18&t=248106
  9. Jo, jeg skal prøve å få oppdatert snart
  10. Bardufoss men kan sende
  11. Da har jeg et sett med hella black baklykter til salgs også. Har også -Orginale baklykter med oransj blink samt de innerste lyktene. - blanke blinklys til framskjermer. Helt nye
  12. Borbet felgene er byttet bort Rh felgene er her ferdig pakket inn 1600inkl frakt for de
  13. Bump
  14. Så fin ut denne! Legg ut masse bilder også mer info om den. Km-stand, planer osv Første jeg ville gjort er å lakkert opp kanalen igjen
  15. Takk
  16. Hei Har et sett med slike baklykter liggende Ønsker å selge disse da jeg må prioritere litt anderledes. Kun en liten skramme i venstre ytter lykt. Kan sende bilde på mms Pris; 2000 / bud evt bytte forslag Mvh Martin 48217789 hvis det er lettere
  17. Har orginalsota Hella baklykter. Kun en liten skramme i venstre ytterlykt
  18. Har kjøpt nye glødeplugger siden den er litt tungstartet. Merkelig nok går den veldig fint på tomgang Etter å ha kjørt den litt så har vi blitt enige om at det er stor forskjell fra sedanen min. Men Kjørekomforten er skyhøy
  19. Ser utrolig bra ut brosjan Morten: det finnes i 17 men detta er 16
  20. Har 4 16x9" Borbet A Et 15. Blank kant og sølv senter
  21. Har et sett med borbet A å bytte i hvis du er interessert 16x9 et 15 5x120
  22. Trykk upload også lim inn den linja med
  23. Farge på karosseri delene?
×
×
  • Opprett ny...