paaaali

Medlem
  • Innholdsteller

    140
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om paaaali

  • Rang
    Løytnant
  • Bursdag 06/06/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    volda/møre og romsdal
  • Interesser:
    bil
  • Kjøretøy
    diverse

Nylige profilbesøk

673 profilvisninger
  1. Tok fram e21 i helga. Den har kvilt siden i høst. Fikk ny frostvæske før det blei kjøretur 🙂 har også fått tak i ein bbs frontspoiler som er planen og få lakkert og montert snart
  2. Har da montert felgane på bil og vert på ein liten tur. Veldig fornøgd med valg av felgar sjølv. Gjenstår litt pirk her og der men er begynt og komme i mål. Blant anna takluke spoilleren og midtre plastlist på bakfanger. Er også innpå tanken og få tak i orginale lykter og få oransje blinklys Interiøret har fått ein skikkelig rens med swisswax skinnpleie. Eg kjem alikevel til og måtte farge opp litt av stolene framme da sitteputa på førerside og sidestøtte er litt slitt i fargen. baksetene er no knappast brukt da det har vert varebil fram til 2008 so dei er i veldig bra tilstand Her er bildet før rens her er bildet av interiøret etter rens Det var alt for i dag. Eg har hatt ein liten kjølevannslekkasje som eg ikkje har funne ut kor den kom i fra. i dag fant eg den da det stod dampen når eg parkerte.det var i forkant på motor so er ikkje store jobben og bytte men må få tak i slange. so det blir ingen kjøring i helga
  3. Takk for fin tilbakemelding 😀 Prøver og gjere so godt eg kan. m5 en har no vertfall fått ein god heim i forhold til det den har hatt hos siste eigarane Det blei nokk ikkje bora hull i kanalane når dei blei bytta da det blei gjort på karrosoriverksted og eg rett og slett ikkje tenkte på det når jobben blei gjort. No er det sausa godt inn med godstoff i kanalane og eg har spylt dreneringsrøra fra soltaket og ser at alt er skikkelig åpe. Men dette med dreneringa skal eg sjå på om er mulig og få til neste vinter da eg vil ha ut interiøret og rense teppet skikkelig. No vil bilen kun bli brukt på godveirs dagar og vil stort sett kun kjenne fuktighet ved vask og på langturer der ein blir overraska av sommar regn. So trur ikkje rusta vil komme tilbake når det gjeld felga og bredde og gummi på dei so har eg endra syn på det siste åra ettersom bilparken har fått litt høgare standar. Før var det valsing senk og prøve og presse på so breide felga som mulig som var første prioritet. no er kjøreglede og litt meir original utsjånad med moderat senk viktigare. m5 en vil bli orginal høgd på da den er lav i utgangspunktet. Oz futurane som eg hadde ein plan og ha på e21 er solgt og turbinfelga til m5 en har blitt kjøpt inn. eg traff veldig bra på bredda inpresset og profilen på bbs felgane i 15 toms. e21 kjem til og bli slik da den kan kjørast uten uten og vere bekymra for humper i veien og subbing i skjermer. Gamle BMW er absolutt det beste. min største favoritt er e28 etterfulgt av e21 og e34. Men e10 e12 e23 og e32 er også bilar som står høgt på lista hadde vert veldig fint om du hadde den lista for salg er 2 stykk i følge delekatalogen eg har hørt rundt og den er ikkje og oppdrive. mvh pål gunnar
  4. Har da fått skilt på bilen eu kontrollen gikk greit. var dårlig spyling på frontrutene og feiljustert lys. fikk samtidig tatt ein hjulstillingskontroll. Einaste eg merka meg er litt dødgang på rattet. skal gjere eit forsøk på og stramme snekka da det går litt utover kjøregleden. vist ikkje må eg finne meg ny snekke for alt virker til og vere greit ellers i styremekanikken. holder på med litt siste finish av lakk og pleie av interiør. meir bilder kjem kom også over eit strøkent felgsett med turbin felger i 8"og 9" som skal bli kjekt og montere
  5. har i dag fått shinet opp ventildekselet på motoren og gnikka litt i motorrom har også fått alle lys og funksjoner til og virke i bakluke. ettersom denne er heilt ny og mykje er byttet i den. einaste feilkode på bilen no er brace linings og eg trur det må vere slitasjesensorane på bremseklosser bak var litt spent på vindusviser spyledysa at alt var tett. og virka det gjorde den
  6. I dag har det vert oljeservice og vaskedag av bil bytta motorolje i dag. tappa ned og tok ut filter i går so det skulle få renne skikkelig tomt skjerte også opp filteret på motoren for og sjå om det var noken partiklar eg ikkje ønske meg i oljen. Det såg fint ut eg bytta også oljen på girkassa da den var litt misfarga når eg tappa av etter eg kjøpte bilen. heldigvis var oljen på gir fin og magneten i bunnpluggen på girkassa hadde ikkje antydning til spon garasjen såg ikkje ut etter ein vinter med reparasjoner men det kom seg over til vaskinga I dag so tok høytrykkspyleren kveld so eg har vell aldri brukt lenger tid på og vaske bil men det vart greit til slutt Fikk meg ei unnskyldning til og legge i bestilling KRÄNZLE K2160TST litt smådill igjen utvendig blant anna og få kjøpt inn ny spoiler på bakluka da den ikkje ser so bra u.t og prøve og finne pakning mellom frontfanger og grill og bore ut skruer i stjernene og glassblåse og lakkere dei skal polere opp bilen og legge voks i løpet av påska morgendagens prosjekt blir og pynte opp litt i maskinrommet
  7. i dag var temperaturen ute oppe i 10 + felgane fikk seg ein god reingjering og stjernene vart demontert skjitten satt godt på felgene. det gikk med en halvliter med felgrens og nesten ein liter med ironx måtte gå over 5 ganger før alt bremsestøvet var vekk i morgen blir det og starte og polere opp kantane stjernene skal få eit strøk med lakk var litt knekte bolter og eg gjorde eit forsøk på og bore og løsne. har berre grisepikk so turte ikkje ta i so mykje . spraya inn med vidunderstoff og tok kveld og håpe på betre lykke i morgen
  8. Det begynne og nerme seg eu kontroll på bilen. har no fått gjort ein god del Maskinrom har fått bytta vindusviskermekanismen framme, denne fungerer utmerket. måtte også bytte viskerarm på førerside da det var forskjellig innfestning på den nye og gamle viskermekanismen for og bytte viskermekanismen såg eg det som enkleste måte og ta av insugsmanifoilden for og komme til. i samme slengen gikk eg over slanger for og sjekke tilstand innsugsbelgen vart byttet da den hadde ei sprekk akurat der slangeklemma ligger slangen på åndinga vart byttet da den var morken alt av vacumslanger vart byttet Rustbeskyttelse Siste mnd har eg fått løftet opp bilen og gått over alt av slanger rør og foringer eg har også vert i tenkeboksen på og ta ned bakstilling og bensintank men da det virket greit i bakstillinga slo eg det ifra meg i år. her er eindel overflaterust men er kun det eg har lest og hørt mykje godt om Fluid film og bestemte meg for og gå til innkjøp av sprøyte og kjemikalier https://www.ojtorheim.no/products/startsett-antirust Har stor tru på dette da den er veldig penetrerende. og også ikkje skader gummi og samme tid fungerer som rustløyser og mjukner opp gammel understellsmasse. den skal legges på når overflatene er so tørre som mulig. brukte ein lørdag på og plukke ned alt av plastskjermer og deksel for og komme til alt og gikk over med blåsepistol skrujern og skrape for og få vekk støv og sjekke tilstand på bremserør brennstoffrør++ fikk samla nesten ei halv bøtte med drit etterpå vart det lagt fluid film i alle hullrom og over alt eg kom til. med sprøyta kjem det mange forskjellige slanga og dyse so ein kjem veldig godt til er eit par plasser eg skal slipe ned og legge på litt 2 komponent epoxy da der er litt og flikke på Understell sjølv om det var montert powerflex i forstillinga var dei bakerste foringane godt slitt. eg bestilte alle 4 og fikk montert. Dei bakerste hadde nytt design so godt mulig det har vert ei svakheit på dei samtidig fikk eg bytta tårnlager da desse var heit rasserte. Datt også på nye mansjetter i samme slengen eg kjem til og vaske hjulhusa med steam vasker når eg får skilt på bilen da det henger eindel dritt igjen i hjulhusa fortsatt alle plastdeksel under bil har vert i industrivaskemaskin og fått eit lag med ovatrol polytrol Listverk alle lister er byttet på bilen mangler denne pakningen mellom støtfanger og grill den er utgått. dette irriterer meg Fortsettelse følger
  9. Har også fått nye bolter skruer gummidempere klips og plastikk ramme rundt bakluka. Problemet er at kablene ikkje ligger slik som dei skal. Er det noken som har forslag til korleis dette skal ligge?
  10. Det blei og kjøpe ny viskermekanisme til bilen. Den originale med motor som legg ekstra press på ruta (aks) var utgådd og umulig og oppdrive. Forsøkte BMW. Gs koed bilextra og mekonomen. Da det var rust i kulene på overføringa var det liten vits og overhale den med nye messing foringer Heldigvis var det mulig og få kjøpt vindusvisker mekanisme uten aks og eg holder nå på og montere denne i bil
  11. paaaali

    Moment trekking generelt

    Er gjengene og boltene OK og man smører med olje er det veldig likt. Vi har snap on momentnøkkel på jobben som vi kan trekke grader med. Denne er digital og piper når den har oppnådd ønsket vridning. So er veldig praktisk so vi slipp og ta av pipa for og sjekke merkinga. Når den piper viser den også momentet vi har brukt og det stemmer somregel veldig bra og er somregel innenfor + - 10 NM so eg vil påstå er akseptabelt på 330 NM som eit eksempel fra råder på ein caterpiller med 90 NM forspennong 90 grader er veldig mykje i endring på momentet på ein 12.9 bolt menst det utgjør mykje mindre på ein 8.8 bolt
  12. paaaali

    Moment trekking generelt

    eg bruker egentlig berre moment på oljepumpe toppakninger veivlager rammelager svingningsdemper vippetøy og register. resten trekker eg til av erfaring for det er somregel ingen katastrofe om det løsner om du forstår eg hadde sjølv montert pakninga tørr so lenge det ikkje er noken form for teringer i verken topp eller blokk blåst bolthullene i blokka og vert sikker på at dei er ok. er forskjellige toppbolter eg veit faktisk ikkje korleis det er på din motor men enkelte bolta skal ein bytte kvar gong ein demonterer eller annenkvar gang pågrunn av strekk. andre trengst ikkje byttes. dette er ganske forskjellig so det ville eg sjeket oppi. når eg stramer toppbolter bruker eg også olje både på gjenger og hode/skive og det viktigeste er at du følger oppspenningsprosedyrer. somregel i kryss fra senter og ut
  13. paaaali

    Moment trekking generelt

    ja stahlville er utrulig gode nøkler og fine og jobbe med. i firmabilen har eg ein fra 40-200 nm og ein fra 200-600 den største har eg både 1/2 toms skralle til og 3/4. har også en fra 300-1000 men har blitt so lat at eg bruker som regel og ta fram high torque maskina da det er klart at molykote smører so friksjonen blir mindre men eg ser egentlig ingen grunn til og bruke det med mindre det er på veldig høge moment som det ofte er offshore eller som korrosjonsbeskyttelse. eller som foreksempel eksosmanifoild der temperaturforskjellene er veldig store og det skal vere enklere og løsne igjen etter mange år med gange.
  14. paaaali

    Moment trekking generelt

    ja eg skjønner det. vi assisterte ein gjeng fra eit firma som driver med offshore kraner. det var på eit nybygg der hadde det vert noken lekkasjer fra flenser på hydraulikken på første oppstart. som førte til att alle flenser og koblinger på heile krana skulle dobbelsjekkes. dette var av den typen kran som stikker over rorhuset so var ein del jobb på for og seie set slik. på 95% av flensene so var momenta ok. resten var det nesten heilt løst so har sikkert rett og slett vert slurv under montering/gløymdt og stramme bolter med moment locktite 243 er som ei ekstra sikring i tilegg til moment. er rett moment der skal bolten i teorien ikkje løsne. og er den ikkje fast nokk skal locktite hindre so den ikkje kunne skrues ut. den skal påføres på starten av gjengene. som du beskriver at ein lang bolt skal vere enklere og skru ut so er det foreksempel på ein bolt som har stått i lang tid i forskjellig dårlig klima er også molykote eit godt alternativ. det er ein av grunnane i tilegg til friksjonen på gjengane den er god til er at boltene ikkje setter seg so godt og den hindrer korrosjon. den kan fint brukes og smøre på heile bolten det er 5 ting det går enormt mykje av og det er bremserens - reingjøring deler/bolter locktite 243 - gjengesikring locktite 542 - gjengetettning locktite 638 - nesten som sveis pakningsstoff kent silygasket til flenser molykote eksosbolter/korrosjonsbeskyttelse rustfrie bolter
  15. paaaali

    Moment trekking generelt

    det viktigaste er at momentnøkklane er kontrollert og godkjent. eg jobber som motormekaniker i skipsindustri og vi sender momentnøklene inn ein gang i året til kontroll. i tilegg til at vi har ein moment tester på jobb so vi kan prøve nøklene om vi er usikre på dei. her har det vist seg at det er ein utrulig stor forskjell fra forskjellige merker og alder på momentnøkklane som vi har testet utenom våre egne bruker egentlig berre snap-on og stahlville nøkkler da dei er mest nøyaktig over tid. mange andre gode merker men teng tools for og ta eit eksempel er berre skrap meiner eg. det finst sikkert fleire modeller men den som ligger i det 10 år gamle teng tools skapet heime blir bare brukt til og løyse bolter. hehe i servicemanualer står det ofte kva man skal bruke av smøremiddel på boltane men generelt er det molykote på eksosbolter/varme plasser og motorolje på innvendige bolter og smører da på bolthode/skive i tilegg. locktite 243 på kritiske plasser som sugerørflens til oljepumpe og oljepumpe for og ta eit eksempel. når det gjelder det med pakninger so er det spørst ka type pakning det er korkpakning strammer eg forsiktig til i kryss her skal det somregel ikkje mykje moment til men gjerne i eit par ommganger er det foreksempel ei bunnpanne av tynt blikk eller eit frontdeksel er det ofte utsparinger til pakningsstoff i flensen. da bruker eg og legge på stof der. skru forsiktig opp til stoffet kommer i kontakt med overflatene vente til det størkner og so skru fast på harde pakninger med kraftige flenser er reingjøringa det viktigaste so lenge boltene er stramme gir ikkje pakninga etter over tid no er ditto mine egne meininger her men ditta er ei god oppskrift ifølge meg sjølv