Jump to content

paaaali

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About paaaali

  • Rank
    Løytnant
  • Birthday 06/06/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    volda/møre og romsdal
  • Interesser:
    bil
  • Kjøretøy
    diverse

Recent Profile Visitors

930 profile views
  1. Noken har kanskje fulgt med at bilane har vert på Finn. e21 i fjor og m5 i år. Det har vert lite interesse ved begge bilane muligens eg har sikta litt høgt på pris. No har eg mykje andre prosjekt hus gård verksted ++ og ser egentlig at eg får solgt unda litt. Er i første gang m5 eg ønsker ryker først da det er der kapitalen ligge. men begge blir Solgt om eg ikkje må gi dei vekk 🙂
  2. I dag fikk Derrick påmontert plastfangar.🙂 Var svert spent på om lakkeraren traff på fargen da han ikkje hadde fargekartet men søkte opp fargen på dataen og blanda utifra det. Traff meget bra på det. No har bilen 39 år gammel lakk so eg hadde grene om det vart synlig forskjell heller🙂 demonterte chrom fangaren på mutterane i forkant. Det var ikkje enkelt og montere med vanlig 1/4 pipesett etter bbs spoileren var montert 😂😂
  3. Da har eg vert eit par runder i garasjen igjen e 21 tok eg ut fra vinterlagring for 2 veke sida. Den vart kjørt til der eg bur og vaska grundig under og satt til tørk i garasjen. I går var eg oppunder og spylte med trykkluft og oppvaskkost for og få vekk mest mulig dritt som har festa seg oppunder. Fikk også tid og sprøyte litt fluid film oppunder. I dag fikk eg sprøyte ferdig. Fluid filmen har eg i 3 variantar på sprayboks. tynnflytande til og ha på sprøyte og på 1 liter boks som er voks aktig til og ha i utsatte plassar som hjulhusene. Skal vente med og ha på voksen til det eg har sprøyta på har trekt godt inn. satt på ny plastik på begge sider framme oppdaga litt rust bak dei so det får bli eit vinterprosjekt. Rimelig bra for rust under. Bensinpåfyllingsrøret ser nytt ut. alle understellsdeler sprøyta inn. Satse på det skal gå greit og bytte slitedeler når det blir behov for det da det er mange som meiner fluidfilmen er svært god som rustløysar. Den gamle tectylen som er sprøyta på blir seigere ved påføring av fluidfilm
  4. Har vert litt plaga med fukt i bagasjerommet på e21 etter vask. tok i dag av baklyktene. Bak venstre baklykt som har sprekt lykteglass fant eg litt overflate rust og kan sjå ut til at det kanskje trekker inn vann der . Prøve og finne ny lykt og sjå om det blir betre. Høgre side overraska meg. Trudde ikkje det var mulig og finne 40 år gamle biler med orginal lakk uten rust bak baklys. Skal sprøyte bilen med fluidfilm og få lakkert bbs leppe i løpet av sommaren bilde av begge bilane etter vinterlagring
  5. Tok fram e21 i helga. Den har kvilt siden i høst. Fikk ny frostvæske før det blei kjøretur 🙂 har også fått tak i ein bbs frontspoiler som er planen og få lakkert og montert snart
  6. Har da montert felgane på bil og vert på ein liten tur. Veldig fornøgd med valg av felgar sjølv. Gjenstår litt pirk her og der men er begynt og komme i mål. Blant anna takluke spoilleren og midtre plastlist på bakfanger. Er også innpå tanken og få tak i orginale lykter og få oransje blinklys Interiøret har fått ein skikkelig rens med swisswax skinnpleie. Eg kjem alikevel til og måtte farge opp litt av stolene framme da sitteputa på førerside og sidestøtte er litt slitt i fargen. baksetene er no knappast brukt da det har vert varebil fram til 2008 so dei er i veldig bra tilstand Her er bildet før rens her er bildet av interiøret etter rens Det var alt for i dag. Eg har hatt ein liten kjølevannslekkasje som eg ikkje har funne ut kor den kom i fra. i dag fant eg den da det stod dampen når eg parkerte.det var i forkant på motor so er ikkje store jobben og bytte men må få tak i slange. so det blir ingen kjøring i helga
  7. Takk for fin tilbakemelding 😀 Prøver og gjere so godt eg kan. m5 en har no vertfall fått ein god heim i forhold til det den har hatt hos siste eigarane Det blei nokk ikkje bora hull i kanalane når dei blei bytta da det blei gjort på karrosoriverksted og eg rett og slett ikkje tenkte på det når jobben blei gjort. No er det sausa godt inn med godstoff i kanalane og eg har spylt dreneringsrøra fra soltaket og ser at alt er skikkelig åpe. Men dette med dreneringa skal eg sjå på om er mulig og få til neste vinter da eg vil ha ut interiøret og rense teppet skikkelig. No vil bilen kun bli brukt på godveirs dagar og vil stort sett kun kjenne fuktighet ved vask og på langturer der ein blir overraska av sommar regn. So trur ikkje rusta vil komme tilbake når det gjeld felga og bredde og gummi på dei so har eg endra syn på det siste åra ettersom bilparken har fått litt høgare standar. Før var det valsing senk og prøve og presse på so breide felga som mulig som var første prioritet. no er kjøreglede og litt meir original utsjånad med moderat senk viktigare. m5 en vil bli orginal høgd på da den er lav i utgangspunktet. Oz futurane som eg hadde ein plan og ha på e21 er solgt og turbinfelga til m5 en har blitt kjøpt inn. eg traff veldig bra på bredda inpresset og profilen på bbs felgane i 15 toms. e21 kjem til og bli slik da den kan kjørast uten uten og vere bekymra for humper i veien og subbing i skjermer. Gamle BMW er absolutt det beste. min største favoritt er e28 etterfulgt av e21 og e34. Men e10 e12 e23 og e32 er også bilar som står høgt på lista hadde vert veldig fint om du hadde den lista for salg er 2 stykk i følge delekatalogen eg har hørt rundt og den er ikkje og oppdrive. mvh pål gunnar
  8. Har da fått skilt på bilen eu kontrollen gikk greit. var dårlig spyling på frontrutene og feiljustert lys. fikk samtidig tatt ein hjulstillingskontroll. Einaste eg merka meg er litt dødgang på rattet. skal gjere eit forsøk på og stramme snekka da det går litt utover kjøregleden. vist ikkje må eg finne meg ny snekke for alt virker til og vere greit ellers i styremekanikken. holder på med litt siste finish av lakk og pleie av interiør. meir bilder kjem kom også over eit strøkent felgsett med turbin felger i 8"og 9" som skal bli kjekt og montere
  9. har i dag fått shinet opp ventildekselet på motoren og gnikka litt i motorrom har også fått alle lys og funksjoner til og virke i bakluke. ettersom denne er heilt ny og mykje er byttet i den. einaste feilkode på bilen no er brace linings og eg trur det må vere slitasjesensorane på bremseklosser bak var litt spent på vindusviser spyledysa at alt var tett. og virka det gjorde den
  10. I dag har det vert oljeservice og vaskedag av bil bytta motorolje i dag. tappa ned og tok ut filter i går so det skulle få renne skikkelig tomt skjerte også opp filteret på motoren for og sjå om det var noken partiklar eg ikkje ønske meg i oljen. Det såg fint ut eg bytta også oljen på girkassa da den var litt misfarga når eg tappa av etter eg kjøpte bilen. heldigvis var oljen på gir fin og magneten i bunnpluggen på girkassa hadde ikkje antydning til spon garasjen såg ikkje ut etter ein vinter med reparasjoner men det kom seg over til vaskinga I dag so tok høytrykkspyleren kveld so eg har vell aldri brukt lenger tid på og vaske bil men det vart greit til slutt Fikk meg ei unnskyldning til og legge i bestilling KRÄNZLE K2160TST litt smådill igjen utvendig blant anna og få kjøpt inn ny spoiler på bakluka da den ikkje ser so bra u.t og prøve og finne pakning mellom frontfanger og grill og bore ut skruer i stjernene og glassblåse og lakkere dei skal polere opp bilen og legge voks i løpet av påska morgendagens prosjekt blir og pynte opp litt i maskinrommet
  11. i dag var temperaturen ute oppe i 10 + felgane fikk seg ein god reingjering og stjernene vart demontert skjitten satt godt på felgene. det gikk med en halvliter med felgrens og nesten ein liter med ironx måtte gå over 5 ganger før alt bremsestøvet var vekk i morgen blir det og starte og polere opp kantane stjernene skal få eit strøk med lakk var litt knekte bolter og eg gjorde eit forsøk på og bore og løsne. har berre grisepikk so turte ikkje ta i so mykje . spraya inn med vidunderstoff og tok kveld og håpe på betre lykke i morgen
  12. Det begynne og nerme seg eu kontroll på bilen. har no fått gjort ein god del Maskinrom har fått bytta vindusviskermekanismen framme, denne fungerer utmerket. måtte også bytte viskerarm på førerside da det var forskjellig innfestning på den nye og gamle viskermekanismen for og bytte viskermekanismen såg eg det som enkleste måte og ta av insugsmanifoilden for og komme til. i samme slengen gikk eg over slanger for og sjekke tilstand innsugsbelgen vart byttet da den hadde ei sprekk akurat der slangeklemma ligger slangen på åndinga vart byttet da den var morken alt av vacumslanger vart byttet Rustbeskyttelse Siste mnd har eg fått løftet opp bilen og gått over alt av slanger rør og foringer eg har også vert i tenkeboksen på og ta ned bakstilling og bensintank men da det virket greit i bakstillinga slo eg det ifra meg i år. her er eindel overflaterust men er kun det eg har lest og hørt mykje godt om Fluid film og bestemte meg for og gå til innkjøp av sprøyte og kjemikalier https://www.ojtorheim.no/products/startsett-antirust Har stor tru på dette da den er veldig penetrerende. og også ikkje skader gummi og samme tid fungerer som rustløyser og mjukner opp gammel understellsmasse. den skal legges på når overflatene er so tørre som mulig. brukte ein lørdag på og plukke ned alt av plastskjermer og deksel for og komme til alt og gikk over med blåsepistol skrujern og skrape for og få vekk støv og sjekke tilstand på bremserør brennstoffrør++ fikk samla nesten ei halv bøtte med drit etterpå vart det lagt fluid film i alle hullrom og over alt eg kom til. med sprøyta kjem det mange forskjellige slanga og dyse so ein kjem veldig godt til er eit par plasser eg skal slipe ned og legge på litt 2 komponent epoxy da der er litt og flikke på Understell sjølv om det var montert powerflex i forstillinga var dei bakerste foringane godt slitt. eg bestilte alle 4 og fikk montert. Dei bakerste hadde nytt design so godt mulig det har vert ei svakheit på dei samtidig fikk eg bytta tårnlager da desse var heit rasserte. Datt også på nye mansjetter i samme slengen eg kjem til og vaske hjulhusa med steam vasker når eg får skilt på bilen da det henger eindel dritt igjen i hjulhusa fortsatt alle plastdeksel under bil har vert i industrivaskemaskin og fått eit lag med ovatrol polytrol Listverk alle lister er byttet på bilen mangler denne pakningen mellom støtfanger og grill den er utgått. dette irriterer meg Fortsettelse følger
  13. Har også fått nye bolter skruer gummidempere klips og plastikk ramme rundt bakluka. Problemet er at kablene ikkje ligger slik som dei skal. Er det noken som har forslag til korleis dette skal ligge?
  14. Det blei og kjøpe ny viskermekanisme til bilen. Den originale med motor som legg ekstra press på ruta (aks) var utgådd og umulig og oppdrive. Forsøkte BMW. Gs koed bilextra og mekonomen. Da det var rust i kulene på overføringa var det liten vits og overhale den med nye messing foringer Heldigvis var det mulig og få kjøpt vindusvisker mekanisme uten aks og eg holder nå på og montere denne i bil
  15. Er gjengene og boltene OK og man smører med olje er det veldig likt. Vi har snap on momentnøkkel på jobben som vi kan trekke grader med. Denne er digital og piper når den har oppnådd ønsket vridning. So er veldig praktisk so vi slipp og ta av pipa for og sjekke merkinga. Når den piper viser den også momentet vi har brukt og det stemmer somregel veldig bra og er somregel innenfor + - 10 NM so eg vil påstå er akseptabelt på 330 NM som eit eksempel fra råder på ein caterpiller med 90 NM forspennong 90 grader er veldig mykje i endring på momentet på ein 12.9 bolt menst det utgjør mykje mindre på ein 8.8 bolt
×
×
  • Create New...