Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. 100
  2. http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1271_n.jpg Eneste bildet fra banekjøringen i helga og jeg kjører rett fram Fikk disse i dag. Jeg har ikke sett det på calypsorot E34 så da må det prøves
  3. Jeg har byttet ut med rør på min og det gjør at du får mer snerr men det ser mye bedre ut med to feite rør bakerst enn to pingle rør
  4. Sports ratt. 100% strøkent
  5. Gull eller gråfargen til hyper track passet egentlig veldig bra Svart gjemmer alle detaljene i felgen. Hvitt er pent men passer ikke helt med fargen på bilen synes jeg
  6. El vinduer bak?
  7. Sant, men den hat aldri brukt så mye kanskje måleren lever sitt eget liv..
  8. Bugatti Veyron?
  9. Trodde jo at jeg skulle få høre hvordan kasse og subben er men fikk jo ikke liv i forsterkeren... Er i kontakt med de som solgte den så håper det ordner seg Mens jeg venter så har jeg fått solgt noen felger og da må jo pengene brukes til å bygge videre Har fått hjelp av og er inspirert av Custom her på forumet. (lånt bilde) Det blir lillebroren til den over, i døra. http://www.judysbilstereo.no/frontsett/ ... mellomtone Og denne. http://www.judysbilstereo.no/frontsett/ ... et-tweeter Så nå er det bare å lydisolere døra
  10. Innsugsbelg?
  11. Jo, jeg synes det gått en del på tomgang men ikke 30 timer..
  12. Min har brukt 50 l på 210 km.. hmm
  13. Fet film Liker at du står på! Hvordan er forbruket med MS kontra orginalt?
  14. http://bmwfans.info/parts/catalog/ Takk! Alltid lurt på dette
  15. Hvor finner dere delenr til delene?
  16. Ja, tusen takk for det!
  17. 16" fra italia solgt
  18. I bra stand. Alt fra 5-9 lapper
  19. Ja, rød ser bedre ut Tenkte på Hella Black ja. Gidder ikke prøve å sote selv Fikk et godt tilbud så jeg kan jo se hvordan det blir og blir det ikke pent så selger jeg dem
  20. Ja, den er digg! Får vel nesten bare kjøpe å se hvordan det blir
  21. Vet men det er jo ikke en kjeft som har sota baklykter
  22. Noen som har bilde av E34 (helst calypsorot) med sorte hella baklykter?
  23. Aha. Takk! Det så jo veldig bra ut skal bruke litt tid på de hvis de ikke blir solgt
  24. Imponerende arbeid du har gjort med interiøret Godt å få bort det blåe?
×
×
  • Opprett ny...