Dette blir fett Er det SQ eller SPL du skal bruke denne til?
Må si at det er inspirerende å følge bilstereo bygga dine
Hva slags forsterker skal du bruke på denna da?
Var på posten igjen i dag
Basskassa jeg bygger i bakgrunnen
Emphaser EA4160s
Sammen med monoblokka
Fire kanaleren er på 4x160 w rms i 4 ohm
Monoblokka er på 2600w rms. Kommer til å bruke den i 1 ohm
Driver å sparer til en Digital design 3515 så vet dere litt av planen
Bare å komme med bud kan få pakke pris hvis det er av interesse. Har brukt 4 kanalen på subbene en gang også. Det går ann det hvis man vil ha litt mer dunk, men er ikke optimalt
Hei
Selger en Mtx Thunder 8500
500w rms/ 100 peak
Stått i en a3 så kassa er custom laga til den, men er egentlig vanlig trapes formet som mange kasser er
Pris: 2500/bud
Kan sende
Men 15 med kasse er litt tung
kan selges uten kasse
Nei, det var vel det jeg følte ble rett kjører mest med bare nærlys så da ble det 4300 der mtp at det ser mest ut som halogen samtidig så liker jeg litt blåe grøftlys. Har ikke led men må vel skaffe meg det. Det er ikke så fint med gule parklys sammen med xenon
Sølvfarga hekk var ikke så ille Personlig ville jeg kjøpt samme lakkode som bilen på torshov også lakka opp
Tatt kanalene mine, og panser, samt grill på min bil. Du er det ikke med mindre det er sol eller du vet at det er sånn
Noen bilder av bilen i vinter modus
La om til vinterdekk for noen uker siden
Også bytte av lykter
Kjørte slik en stund pga av mangel på blinklys og langlys
Ferdig
Oljeskift. Endelig! Ble så sykt schmuud med ny olje og at jeg bytta til castrol
Også litt lys. 6000k i grøft, 6000k i fullys og 4300k i nær
Har ikke skjedd så mye mer enn det. Skal sy førerstolen i nærmeste framtid
Den mørkeblåe eksen. 55w 4300k i kjørelys fordi det ligner på halogen. evt 6000k i grøft og fjernlys
Velg uten relay harness da du ikke trenger det siden du kobler det på det orginale ledningsnettet