Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Planer for e28'n da?
  2. Dette blir fett Er det SQ eller SPL du skal bruke denne til? Må si at det er inspirerende å følge bilstereo bygga dine Hva slags forsterker skal du bruke på denna da?
  3. Var på posten igjen i dag Basskassa jeg bygger i bakgrunnen Emphaser EA4160s Sammen med monoblokka Fire kanaleren er på 4x160 w rms i 4 ohm Monoblokka er på 2600w rms. Kommer til å bruke den i 1 ohm Driver å sparer til en Digital design 3515 så vet dere litt av planen
  4. gnilb

    Mtx 15"

    Bare å komme med bud kan få pakke pris hvis det er av interesse. Har brukt 4 kanalen på subbene en gang også. Det går ann det hvis man vil ha litt mer dunk, men er ikke optimalt
  5. Ja.. er en av de tinga jeg skulle ønske jeg hadde Fett det skal jeg gjøre! Jeg håper den er stor nok en liten stund
  6. gnilb

    Mtx 15"

    Hei Selger en Mtx Thunder 8500 500w rms/ 100 peak Stått i en a3 så kassa er custom laga til den, men er egentlig vanlig trapes formet som mange kasser er Pris: 2500/bud Kan sende Men 15 med kasse er litt tung kan selges uten kasse
  7. Fikk denne i dag
  8. Handla med ///Ben og alt gikk problemfritt Jeg overførte og han sendte. Ikke noe tull! Tommel opp!
  9. Liten snutt fra i fjor vinter Min bil er på 6:40 Markus E30 som kjører Treffet fra i sommer
  10. Det er tradisjon hver vinter så er det dødt
  11. Nei, det var vel det jeg følte ble rett kjører mest med bare nærlys så da ble det 4300 der mtp at det ser mest ut som halogen samtidig så liker jeg litt blåe grøftlys. Har ikke led men må vel skaffe meg det. Det er ikke så fint med gule parklys sammen med xenon
  12. Fungerer veldig bra den!
  13. M5 spoiler er det den lista eller den man får med bremselys i?
  14. Helt enig! Bensiner kan du bygge senere. Er ikke sikkert du kan set med diesel
  15. Liten rute venstre bak? Deksel til å dekke lyktene? Bilder?
  16. Liten rute venstre bak? Deksel til å dekke lyktene? Bilder?
  17. Liten rute venstre bak?
  18. Sølvfarga hekk var ikke så ille Personlig ville jeg kjøpt samme lakkode som bilen på torshov også lakka opp Tatt kanalene mine, og panser, samt grill på min bil. Du er det ikke med mindre det er sol eller du vet at det er sånn
  19. Er nok H1 når nær og fjern er delt Grøft vet jeg ikke. E30 er det H3, E34 er det H1. Sikkert noen her som vet
  20. Noen bilder av bilen i vinter modus La om til vinterdekk for noen uker siden Også bytte av lykter Kjørte slik en stund pga av mangel på blinklys og langlys Ferdig Oljeskift. Endelig! Ble så sykt schmuud med ny olje og at jeg bytta til castrol Også litt lys. 6000k i grøft, 6000k i fullys og 4300k i nær Har ikke skjedd så mye mer enn det. Skal sy førerstolen i nærmeste framtid
  21. Ja, sant det Håper jeg også!
  22. Den mørkeblåe eksen. 55w 4300k i kjørelys fordi det ligner på halogen. evt 6000k i grøft og fjernlys Velg uten relay harness da du ikke trenger det siden du kobler det på det orginale ledningsnettet
×
×
  • Opprett ny...